b-real Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) http://www.tanklimo.com/ Here at Tank-alot we had a dream which could have become a nightmare. I'm often asked to do crazy things around London in tank's, we usually use our pink Abbott "Shown here" she's a beauty, really makes a splash, paparazzi love it not to mention Japanese tourists, serious happy snappers. But the Abbot doesn't lend its self well for passengers. So at Christmas we pulled out the best armored personnel carrier from 30 we had laying around. A bit of a special not only fitted with a turret for when it was on the Berlin wall, and one of only 13 ever made but she also had some strange mine laying or clearing gismo on its rear which we binned. We decided on Gloss white as you would. Chopped a few windows in the side fitted smoked glass Fridge; twin DVD's reversing cameras completely re trimmed the interior. We found the army had left the massive diesel powered crew heater in one of the 432,s so we threw that in as well. Brilliant. Jeg må bare bøye meg i støvet til folk som holder på med slike virksomheter Endret 9. september 2007 av b-real Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 I WANNA! Den var råkul da. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Virker som noe Tackleberry ville leid. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 *peke på* Pappa jeg vill ha en sånn!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå