[email protected] Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 heisann... har gjort en modd på tower'et mitt som jeg tror er rimelig orginal. har hvertfall ikke sett den før. jeg har nemlig montert på en bilforsterker. Saken var den at jeg ødela min gamle Tandberg Sølvsuper som ble brukt før, mista en hel del øl oppi kan man si... (ikke lurt å drikke mens man roter rundt under pc-bordet) Så da måtte jeg ha ny forsterker til PC-en min. Valget falt da straks på en 2*100w bilforsterker jeg allikevel ikke brukte. Først brukte jeg bare en batterilader til å gi den strøm, men dette gikk jo ikke bra når jeg skulle på LAN... Så da måtte jeg løse det på et vis. Løsningen var å montere inn en ekstra strømforsyning i tower'et og koble det til forsterkeren. Så hang jeg den på utsiden, montert fast ved noen enkle 8mm bolter... :wink: Funker som bare juling det! Her er et heller dårlig bilde av hvordan det ser ut... Er det noen andre som har gjort noe lignende eller? - http://noocyte.dunkelzahn.org - _________________ - Noocyte - Blood Music it is! [ Denne Melding var redigert av: noocyte på 2002-01-03 04:13 ] Lenke til kommentar
petersv Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Du burde kanskje gi litt mere luft til forsterker PSU'en :smile: *Grille* Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 hmm.. fett.. jeg har tenkt til å putte i en gammel 200w AT powersupply i et liknende kabinett. Men den skal brukes til å kjøre viftene! Veit godt at dette ikke er nødvendig, men litt morro skal man da ha det :smile: Uansett, det jeg lurte litt på var om det var mulig å faktisk sette i en til PS.. ser på bildene at det går ann :smile: Men det var egentlig som jeg fryktet.. man må tydeligvis kutte plass til den andre PS'en! :sad: Det kan jo bli så som så.. jeg mehner.. det er ikke sikkert det blir akkurat -pent- Men jeg må vel bare kutte i vei da! Er vel ikke verre enn å ha en middels stødig hånd, og tegne opp skikkelig først! Hva KAN vel gå galt da?? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå