ConnorMcmanus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, har spurt alle i nærområdet, ingen har svar. Mitt hovedkort Asus K8V nekter at jeg setter en av de to raptorene mine som "driverdisk" for operativsystemet. Når jeg skal installere windows er det KUN de to IDE harddiskene som kommer opp som alternativ. Hjelp Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hmm aldri vært borti dette,men er det noe som heter å legge inn s-ata ? mener å huske det hvis jeg ikke suser Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du må legge inn s-ata driverene når instalasjonene starter. DVS du må kopiere S-ATA driverene til en diskett å trykke F6 når du får spørsmål om du har ekstra disk drivere i begynnelsen av installasjonen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du må også kople fra IDE diskene - bare ha sata disken for OS'et tilkoplet under installasjonen - dette for at win boot filene skal legge seg på sata disken og at den også blir C:. IDE diskene kopler du til "etter" at du er ferdig med OS oppsettet , og i bios etter dette sørge for at HDD med sata (i HDD boot order) står som 1'ste boot HD . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå