mrkorsnes Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, hvor finner en Advokatforeningens disiplinærutvalg for Midt-Norge ? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg tror jeg hadde prøvd å google "Advokatforeningen", så hadde jeg nok tatt første link. Etter noe granskning av siden hadde jeg valgt å holde musen på der det står "Advokatforeningen". Deretter hadde jeg nok ført musen over "kretsene" og trykt på den. Så i høyre marg hadde jeg funnet frem til den jeg ville vite mer om, feks "Trøndelag" og trykket på denne. Da hadde jeg etter noe gransking trykket på "Styret består av", og vips så hadde de kanskje kommet opp en rulle meny med det jeg leter etter? Muligens det hadde vært "disiplinærutvalget", for så å velge region! Men det var bare mitt forslag! Har ikke testet det, så litt usikker på om det funker! Lenke til kommentar
mrkorsnes Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Jeg tror jeg hadde prøvd å google "Advokatforeningen", så hadde jeg nok tatt første link. Etter noe granskning av siden hadde jeg valgt å holde musen på der det står "Advokatforeningen". Deretter hadde jeg nok ført musen over "kretsene" og trykt på den. Så i høyre marg hadde jeg funnet frem til den jeg ville vite mer om, feks "Trøndelag" og trykket på denne. Da hadde jeg etter noe gransking trykket på "Styret består av", og vips så hadde de kanskje kommet opp en rulle meny med det jeg leter etter? Muligens det hadde vært "disiplinærutvalget", for så å velge region! Men det var bare mitt forslag! Har ikke testet det, så litt usikker på om det funker! 9456807[/snapback] Fant det ! :-) (kanskje serveren deres var nede da jeg prøvde sist) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå