Gå til innhold

Ny bærbar data til skole/grafikk

NajuZ

Anbefalte innlegg

Har fått i oppdrag og finne pcer for to elever som skal bruke den til generelt arbeid med skole og finne en bærbar til en som bruker grafiske programmer litt, som photoshop osv. Så på denne, og syntes den så veldig rimelig ut til prisen, men hvordan er skjermkortet? url -> denne

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig ikke fått noen prisklasse, men jeg vil tro det er max 7-10k for en laptop @ grafikeren.

Jeg synes den på lefdal passet utmerket egentlig med sine 2 GB, og prisen 6k. Grunnen til at jeg ikke har spesifisert noen pris, er at jeg ikke er helt sikker på hvor mye minne VISTA trenger. 2 gb gjør vel at alle applikasjoner går greit, og at en pc med endel spyware etc, kan kjøre relativt greit.

Jeg vet 1 GB er anbefalt til VISTA, men man vil jo gjerne unngå lagg osv.

takker for alle svar. :)

Endret av NajuZ
Lenke til kommentar

Photoshop har veldig lave krav til grafikk, her holder det med integrert faktisk. Om du skal jobbe noe med 3D-programmer er saken en annen. Skal du det? Spill er utelukket?

Ram er billig om dagen og du setter det i selv på tre minutt, så man skal ikke velge maskin utfra mengde ram. Siden du skal kjøre krevende programmer så bør du ha to gig ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...