NajuZ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har fått i oppdrag og finne pcer for to elever som skal bruke den til generelt arbeid med skole og finne en bærbar til en som bruker grafiske programmer litt, som photoshop osv. Så på denne, og syntes den så veldig rimelig ut til prisen, men hvordan er skjermkortet? url -> denne Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hehe har elevene satt en max pris? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er en integrert Grafikk kort løsning som absolutt ikke er noe satse på om du skal bruke litt Photoshop. Helst kom med en Prisklasse, så det blir lettere for oss å hjelpe deg med en laptop. Lenke til kommentar
NajuZ Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg har egentlig ikke fått noen prisklasse, men jeg vil tro det er max 7-10k for en laptop @ grafikeren. Jeg synes den på lefdal passet utmerket egentlig med sine 2 GB, og prisen 6k. Grunnen til at jeg ikke har spesifisert noen pris, er at jeg ikke er helt sikker på hvor mye minne VISTA trenger. 2 gb gjør vel at alle applikasjoner går greit, og at en pc med endel spyware etc, kan kjøre relativt greit. Jeg vet 1 GB er anbefalt til VISTA, men man vil jo gjerne unngå lagg osv. takker for alle svar. Endret 9. september 2007 av NajuZ Lenke til kommentar
zonko Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Photoshop har veldig lave krav til grafikk, her holder det med integrert faktisk. Om du skal jobbe noe med 3D-programmer er saken en annen. Skal du det? Spill er utelukket? Ram er billig om dagen og du setter det i selv på tre minutt, så man skal ikke velge maskin utfra mengde ram. Siden du skal kjøre krevende programmer så bør du ha to gig ram. Lenke til kommentar
NajuZ Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 okey, men den pc'n på lefdal syntes jeg så ut som et av de rimeligste alternativene på markedet. Så spørsmålet er egentlig om noen har noe bedre forslag i samme prisklasse =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå