Gå til innhold

yoyooyhohoho s s

DuML3

Anbefalte innlegg

Det var begynt å bli fullt i himmelen, så gud bestemte seg for å skifte reglene for å få komme inn. Den nye regelen var at; for å få komme inn i himmelen, måtte du ha dødd på en skikkelig kjip måte.

En mann kom til porten, og engelen ved porten sa til mannen: "Før jeg kan slippe deg inn i himmelen, du må fortelle meg åssen du døde." "Greit", sier mannen. "Jeg kom hjem til min leilighet i 10. etasje i lunsj-pausen min, og fant min kone halvnaken. Jeg skjønte med en gang at hun hadde vært utro, og begynte å lete etter mannen. Jeg tittet ut på balkongen, og så at en mann hang der etter fingrene. Jeg løp ut på balkongen og begynte å slå løs på fingrene hans helt til han falt ned. Men beklaglig vis landet han i noen busker og trær, så fallet ble ikke så hardt, og han overlevde. Jeg ble enda surere, og gikk inn å hentet kjøleskapet. Jeg dyttet det ut på balkongen, og tippet det over kanten, så det falt ned og knuste mannen. Men spenningen i øyeblikket kjøleskapet traff bakken ble så stor, at jeg døde av hjerte-stopp nesten i samme sekund."

Engelen tenker litt på det, og slipper ham inn, for det VAR jo faktisk en kjip måte å dø på. Neste fyr kommer opp til engelen, og blir spurt det samme, og svarer: "Du kommer ikke til å tro dette. Jeg var på balkongen min i 11. etasje og gjorde mine daglige trim-øvelser. Jeg dyttet veldig hardt, og ble litt opphengt i treningen, så jeg fulgte ikke helt med, og plutselig falt jeg utenfor balkongen. Heldigvis klarte jeg å holde meg fast i balkongen i 10. etasje. Men plutselig kommer det en helt gal mann løpende ut på balkongen og begynner å slå løs på fingrene mine helt til jeg faller. Heldigvis treffer jeg noen trær og busker som tar av for fallet, så jeg døde ikke. Mens jeg ligger der i ekstrem smerte, jeg ser fyren dytte et kjøleskap utenfor balkongen, som faller ned og knuser meg.

Jo, engelen flirte litt, og slipper fyren inn. En tredje mann kommer inn og igjen spør engelen det samme spørsmålet. Mannen svarer: "Ok, tenk deg dette. Jeg gjemmer meg inne i et kjøleskap, sant..."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Hva er likheten mellom en blondine, og en hagle? :)

- Begge to knekkes på miden, og lades bakfra :cool:

9458005[/snapback]

Lol, stjele vitser fra Konnis FTW :roll:

:p

Ny vits:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"Three men , a Canadian, Osama Bin Ladin and President Bush are out walking together one day. They come across a lantern and a Genie pops out of it.

"I will give each of you one wish, that's three wishes total," says the Genie.

The Canadian says, "I am a farmer, my dad was a farmer, and my son will also farm. I want the land to be forever fertile in Canada.”

With a blink of the Genie's eye, 'POOF' the land in Canada was forever made fertile for farming.

Osama Bin Ladin was amazed, so he said, "I want a wall around Afganistan, so that no infidels and Jews can come into our precious state."

Again, with a blink of the Genie's eye, 'POOF' there was a huge wall around Afganistan.

President Bush, asks, "I'm very curious. Please tell me more about this wall."

The Genie explains, "Well, it's about 15,000 feet high, 500 feet thick and completely surrounds the country; nothing can get in or out---virtually impenetrable."

President Bush says, "Very impressive, fill it with water."

Eneste som var rart med den, er at Bush var smart. :p

Kjell Magne Bondevik reiser til Washington for å ha et møte med George Bush. Etter å ha spist en bedre middag sier Bush :

"Well Kjell, I dont't know what you think of the members of your Cabinet, but mine are all bright and brilliant."

"How do you know?" Spør Kjell Magne.

"Oh well, it's simple", sier Bush. "They all have to take special tests before they can be a minister. Wait a second". Han vinker på Colin Powell og sier til ham: "Tell me Colin, who is the child of your father and of your mother who is not your brother and is not your sister?" Ah, that's simple Mr. President", sier Colin, "it is me!" "Well done Colin," sier Bush og Kjell Magne er MEGET imponert!

Etter at samtalene er fullført reiser Kjell Magne tilbake til Oslo igjen. På flyet hjemover ble han sittende å tenke på intelligensnivået til de øvrige ministrene i regjeringen. Tilbake på kontoret ringer han til Sponheim og ber ham om å komme inn til seg. Sponheim gjør som sjefen sier og kommer med en gang. "Lars, si meg, hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke din søster?" Sponheim tenker og tenker uten å finne svaret. "Den var ikke grei! Kan jeg få lov til å tenke litt mer på den?" Kjell Magne ønsker å være litt grei med Sponheim så han sier "Ja, det er greit. Du får 24 timer!"

Sponheim går tilbake til kontoret sitt mens han tenker så det knaker. Etter å ha grublet en liten stund kaller han sammen staben sin, og legger problemstillingen frem for dem. Men ingen i staben kan komme med noen løsning. Etter 20 timer av 24-timers fristen har Sponheim fortsatt ikke kommet opp med noen løsning. Han begynner nå å bli svært bekymret, for han skjønner at denne testen kan bety et være eller ikke være for han i regjeringen og han har bare 4 timer igjen til å finne løsningen.

Plutselig får han en lys ide: "Jeg spør Per-Kristian Foss! Han er en ordentlig smarting, kanskje han vet svaret!" Sponheim skynder seg over til finansdepartementet og inn på kontoret til Foss.

"Per-Kristian du må hjelpe meg", sier han. "Bondevik har gitt meg en vanskelig oppgave, og jeg tror det står om plassen min i regjeringen." "Hva er problemet da?" spør Foss. "Nå skal du høre", sier Sponheim. "Hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke din søster?" "Det er enkelt", sier Foss. "Det er meg!" "Ja, selvsagt!", sier Sponheim og løper tilbake til Statsministerens kontor.

"Kjell Magne, nå har jeg svaret! Det er Per-Kristian Foss!" Kjell Magne ser opp på Sponheim med et litt sørgelig blikk. "Det var synd Lars, men svaret er galt. Riktig svar skal være Colin Powell".

George Bush og Tony Blair står i en bar og prater sammen. En gjest kommer bort og spør hva de prater om.

"Vi legger planer for 3. verdenskrig", svarer Bush.

"Å nei", sier gjesten. "Og hvordan lyder planen?"

"Vi tenker på å ta livet av 14 millioner muslimer og en IT-konsulent", sier Bush.

Gjesten blir bare stående og måpe.

"En...IT-konsulent?" sier han. "Hvorfor det? Hvorfor i all verden skal dere ta livet av en IT-konsulent?"

Da klapper George Bush Tony Blair på skulderen og sier, "Hva var det jeg sa? Ingen kommer til å spørre etter muslimene."

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Svensken, dansken og nordmannen satt og snakket om tenåringsjentene sine.

– Jeg ryddet rommet hennes her om dagen og da fant jeg en pakke sigaretter. Og jeg som ikke visste at hun røyket en gang, sa nordmannen.

– Jeg fant en flaske vodka når jeg ryddet rommet hennes, sa dansken, og jeg ble veldig sjokkert, jeg visste ikke at hun hadde begynt å drikke.

– Dere har ingenting å være redde for, sa svensken. Da jeg ryddet rommet til datteren min, fant jeg en pakke kondomer. Og jeg må si det var overraskende. Jeg som ikke engang visste at hun hadde en penis...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...