hifiking Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Trenger tips til redigering. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vet ikke helt, men kanskje bakgrunnen kunne vert lysere. Det er litt vanskelig å se kula. Men ellers var det tøft Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den er nok for lengst borte, men krut/krutrøyken derimot ser en bra. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Huff da. Trodde jeg så kula men det var visst ikke den alikevel Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Den er nok ikke med. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Wow. Her har du truffet bra med utløseren. Jeg blir bare sittende å undre på hvordan du har greid å få til dette, er det noe tekniske innretninger med? Eller er det bare "flaks"? (om man i det hele tatt kan kalle noe bilde for det..) Det teoretiske (...) om kvalitet og utsnitt og sånt har jeg ikke noe mening om. Men jeg vil gjerne høre mer om hvordan du har tatt dette bildet. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Stilig bilde. Synes det ble bra gjennomført jeg. Utover det så skulle jeg ønsker du la ut litt EXIF data på bildet. Hvilket Kamera, Objektiv, Innstillinger etc. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Antar det er brukt en lydutløser til en blitz og kamera på b-lukker i ett mørkt rom? Uansett, bildet i seg selv er egentlig veldig kjedelig. Økt verdien noe hvis man hadde sett kula. Det finnes så alt for mange slike bilder. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Info om kameraet. Bildet er en av mange for å si det sånn. Ingen tekniske hjelpemidler. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 1D mark III og 50mm 1.2 ? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Eh. Kan man se kula? Ser ikke den jeg. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Eh. Kan man se kula? 9459335[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Likte bildet veldig godt, og det er godt teknisk utført, men jeg savner litt luft på høyresiden. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ja desverre så var ikke bakgrunnen jevn lenger bak på det bildet, så det måtte cropes der. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Synes det var et jævlig tøft bilde, godt jobba Fult av energi. Har selv tenkt på å prøve å ta noen slike selv, dette inspirerer meg. Endret 9. september 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå