RobertSo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Prøver å legge til en admin med fulle rettigheter i forumet mitt, men får ikke det helt til. Er det mulig og hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvilket forum er det snakk om her? Og tror denne posten er feilpostet. Den skal vel postet i Webprogramvare tror jeg Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Hvilket forum er det snakk om her?Og tror denne posten er feilpostet. Den skal vel postet i Webprogramvare tror jeg 9456016[/snapback] Det er snakk om phpbb forumet, grunnen til at jeg postet her var at jeg så flere andre poster som handlet om lignende temaer her på php tråden, beklager hvis det ble feil Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 flyttes fra programmering-forumets phpavdeling til programvare->webprogramvare. Det kan godt hende at det ligger nokre gamle poster igjen frå før webprogramvare blei oppretta Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Du må inn på "Permissions" under "User management" og velge "Admin" i den øverste rullegardinmenyen... Nei ikke den... Heeeeelt øverst... Der ja... -C- Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Du må inn på "Permissions" under "User management" og velge "Admin" i den øverste rullegardinmenyen... Nei ikke den... Heeeeelt øverst... Der ja... -C- 9462780[/snapback] Hehe, takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå