John Keats Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, jeg prøver å installere Ubuntu, men når jeg kommer til vinduet med "Prepare partitions" så kan jeg ikke gå videre.. Virker som det skal være en slags liste der med ting jeg kan velge men den er tom. Har prøvd å restarte både installen og maskinen uten hell. Noen andre som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Hmm pluttselig virka det gitt.. Merkelig.. Bruker denne tråden om jeg trenger hjelp med noe mer. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Noen som er online og som kan hjelpe? Har lagt inn Linux nå etter å ha formatert hele disken hvor jeg hadde windows ( eneste disken i maskinen ) Problemet er at det kommer en feilmelding om at den ikke kan boote windows, aner ikke hvorfor dette skjer for jeg har jo formatert disken og lagt inn Linux :o Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Om du har formatert hele disken, er det ganske logisk at du har sletta Windows i samme slengen.. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Om jeg forstår trådstarter rett, så ønsker han IKKE å boote windows? Men får error om dette når han prøver å boote linux? Om dette er tilfelle, så er det en feil i MBR'en din. Du kan prøve å skrive ny mbr med cd'en (aner ikke om det funker med ubuntu tho) Ellers, så kan du jo boote fra floppy, om du fortsatt har dette;) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Har ikke floppy nei. Men hvorfor prøver den fortsatt å boote windows? Ville jo tro det er logisk at den booter Linux når jeg akkurat har lagt det inn, men kan ikke så mye om slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå