Irminsûl Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har en sekundær harddisk, utenom systemdisken, som "sover" etter noen få minutter; dvs. den må "vekkes" av systemet hvis jeg skal ha tilgang til den. Jeg kan høre at den "lader opp" på en måte. Litt vanskelig å forklare, men jeg tror de fleste som har en ekstra disk vet hva jeg snakker om. Det er litt irriterende med dette delayet. Jeg bruker 64-bit Vista og S-ATA-disker. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Gå inn i BIOS på maskinen din å se om det står noe interessant under strømsparing, eller powermanagement eller lignende. Står sikkert noe suspend-mode... Harddisk wake-up events... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) hm Trykk på start, skriv power options, og start den, klikk på change plan settings på den valge profilen din. Klikk på Change advanced power settings og harddisks, turn off hard disks after: Never... klokk ok og du er klar. Endret 9. september 2007 av Cornel Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 og harddisks, turn off hard disks after: Never... klokk ok og du er klar. 9455927[/snapback] Det gjorde susen. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå