KEKEMENNERJA Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei... jeg lurer på hvis man kjøper viftestyring kan viftene gå enda fortere en dem går til vanlig..?? feks hvis jeg har en vifte som går 2800 rpm og jeg setter i en viftestyring kan den gå mere en 2800 rpm da ?? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg kan stille litt på dette i BIOS. Har du sjekket det på ditt hovedkort? Lenke til kommentar
KEKEMENNERJA Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 har ikke det.. hvor skal jeg gå i biosen a ?? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 har ikke det.. hvor skal jeg gå i biosen a ?? 9455785[/snapback] Oi...! Som regel skal du holde ned «DEL»-tasten med det samme du booter opp. Følg med på monitoren om det står noe der med det samme du starter PC-en. Lenke til kommentar
KEKEMENNERJA Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 jaja skjønner jo åssen jeg kommer inn LOL.. men hvor skal jeg skjekke om jeg kan få viftene til å gå fortere.. les hva jeg har skrevet helt først! svar på DET! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nei du kan ikke få en vifte til å gå fortere enn hva den er laget ti bare saktere, med mindre du gir den eks. 13.2v, men det har den sikkert ikke gått av eller du kan lodde på det lille kretskortet å få opp amperen litt da vil den også gå fortere, emn så spørs det om den tåler det da .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå