-Zoso- Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 herlig guide man! mener III er veldig undervurdert og en milepæl for zep... ihvertfall en 8'er Kult å se en så gjennomført guide, er for det meste veldig enig! Krysser fingrene på en turne, hadde vært fantastisk!! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk Mothership i julegave av dama Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) herlig guide man! mener III er veldig undervurdert og en milepæl for zep... ihvertfall en 8'er Kult å se en så gjennomført guide, er for det meste veldig enig! Først av alt, takk! Angående Led Zep III er jeg enig. Som jeg skrev i guiden var det den plata av de seks første jeg hadde hørt minst (ikke lite av den grunn, jeg har bare hatt enda mer sansen for de fem andre), men jeg har kommet meg mye bedre inn i III-en også nå og hørt mye på den de siste par månedene. Virkelig en god plate, med mange klassikere! Jeg personlig ELSKER Since I've Been Loving You. Og Immigrant Song, Celebration Day, Gallows Pole og Bron-Y-Aur Stomp er også knallsterke låter. Hadde jeg skrevet guiden i dag, hadde jeg gitt den en sterk 8-er. Men jeg tror jeg lar være å endre på guiden nå, flere måneder etter at den er skrevet. Men jeg skal tenke på det. Jeg fikk Mothership i julegave av dama Bytt den inn i Complete Studio Recordings-boksen. Neida, Mothership er en flott plate, har den selv. Mye bra der. Har du vært borti Zep før da? Hvis du liker det du hører og kunne tenke deg mer Zep, så ville jeg kjøpt albumene også (og du får mye valuta for pengene i boksen), for det er mye mer fantastisk musikk som ikke får plass på en slik samleplate! Edit: Leif Endret 26. desember 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg ser du får The Complete Studio Recordings får i overkant av 600 kr på eBay. Hva vil det bli sånn cirka å betale i toll da? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 600 * 1,25 + 100 = 850,- I tillegg kommer frakt hvis ikke det var med, det må du også betale moms for. Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Iriterende at fattern ikke vil kjøpe box'n for meg. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Veldig bra guide og veldig bra og se at du gjør en så gjennomført jobb med den Bare og vente på at dem skal ut på turne igjen. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jimmi Page spiller helt fantastisk! Stor forbilde!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Flott guide. En av de beste jeg har sett her på forumet. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei! Har allerede gått til anskaffelse av Led Zeppelin 4 og synes albumet er helt greit. Jeg har også hørt en del enkeltsanger så jeg lurte på hvilket album jeg bør gå til innskaffelse av når jeg liker: Immigrant song, Stairway to heaven, Battle of Evermore og California? Noen som har noen forslag? Jeg kan bare si at jeg ikke likte så mye annet på det albumet jeg har Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Da tror jeg vel kanskje jeg ville tatt en titt på Led Zeppelin III og Houses of the Holy. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ble fasinert av Led Zeppelin nå nylig, og denne guiden bare forsterker inntrykkene så langt og gir et glimrende innblikk i bandet for en fersking som meg. Kjempebra Hewitt! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Veldig bra guide, jeg lærte en del. Jeg fikk Mothership av broren min til jul, før det hadde jeg såvidt hørt noe fra Led Zeppelin. Jeg likte den veldig godt, og broren min fant fram fem av de seks første og "beste" albumene i tillegg til How The West Was Won. Jeg elsker HTWWW, og anbefaler det til alle Zeppelin-fans! EDIT: Leste deler av guiden igjen nå. Den er fortsatt bra. Jeg var ganske ivrig da jeg skrev dette innlegget, tror jeg ... Det er nesten uforståelig at det første albumet ble dårlig mottatt av kritikerne. For meg er nesten alle sangene på albumet 8/10 eller 9/10. Var det fordi LZ var annerledes fra det meste som var gjort før? Endret 11. februar 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Veeldig bra Album-guide! Zepplin er digg! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Takk for det, og ja; Zeppelin er konge! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Briliant albumguide! Er også skremmende enig i karaktergivningen du gir. Har II, PG og IV som favoritt-album i den rekkefølgen Led Zeppelin er forøvrig mitt absolutte favorittband. Forguder alle medlemmene i bandet, elsker tekstene og musikken. When The Leeve Breakes er kanskje favorittlåta overall, tett fulgt av Ramble On, The Battle Of Evermore osv. Et vanvittig bra band. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Briliant albumguide! Er også skremmende enig i karaktergivningen du gir. Har II, PG og IV som favoritt-album i den rekkefølgen Led Zeppelin er forøvrig mitt absolutte favorittband. Forguder alle medlemmene i bandet, elsker tekstene og musikken. When The Leeve Breakes er kanskje favorittlåta overall, tett fulgt av Ramble On, The Battle Of Evermore osv. Et vanvittig bra band. When the Levee Breaks er fantastisk, spesielt introen=D Page er et geni når det gjelder innspillinger... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg mener å huske å ha hørt på TV for litt siden at Zeppelin skal gjenforenes igjen for å lage nytt studiomateriale - uten Robert Plant! Tror jeg så det på Showtime eller noe, så trenger jo absolutt ikke å være sant. Det ble sagt at bandet har Chris Cornell som førstevalg som erstatter.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Chris Cornell? Grøss og gru. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har hørt veldig mange rykter om Led Zeppelin, f.eks. at Plant har sagt ja til turne(hadde vært det ultimate), at Myles Kennedy skal ta over, at Dave Grohl skal ta over osv... Tror det hadde stått et par ord om det på hjemmesida dems om det var bestemt noe. Jeg velger ihvertfall å bare håpe at de skal legge ut på en siste turne, med Plant. Tror ikke det finnes en person som kan erstatte han 100%, akkurat det samme mener jeg om Bonham. Vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe på det beste... (at Plant ombestemmer seg, og blir med på en siste verdensturne.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå