StupidNick Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Tatt i Stavanger. Endret 8. september 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Filosofien bak denne idèen kan jeg ikke gå god for, men jeg lurer på hvorfor det var nødvendig. Bildet av hendene er jo riktig bra. Det skyggebildet ødelegger en del med å henge seg på et bilde med diametralt annerledes kvaliteter, nemlig gode. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg likte sandbildet, men ikke skyggebildet Så etter min mening ødelegger skyggebidlet hele greia. Sandbildet var det fin dybdefølelse og fine fargetoner i. Skarpt var det også. Den litt utbrente effekten var egentlig ganske kul. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Skyggebildet er kuttet vekk nu, dere har rett. tusen takk for kritikk Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Fjern aldri bilder fra tråden etter at folk har kommentert det!! Det gjør tråden/kommentarene ovenfor meningsløse. Endret 9. september 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Enig, jeg vil se skyggebildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå