StupidNick Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Tatt i Irland. Rett forran der jeg stod var et stup ned mot havet på noen hundre meter. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Fantastisk StupidNick! Flott dragning og bevegelse i bildet. Både landet og skyene bidrar godt til det. Skal jeg pirke, må jeg si at noen områder på landet blir helt svarte og mister mye detaljer. Bortsett fra det er det et nydelig bilde. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Fantastisk StupidNick! Flott dragning og bevegelse i bildet. Både landet og skyene bidrar godt til det. Skal jeg pirke, må jeg si at noen områder på landet blir helt svarte og mister mye detaljer. Bortsett fra det er det et nydelig bilde. 9455556[/snapback] Takktakk dynamic Var heldig med været den dagen. De sorte områdene la jeg ikke særlig merke til før du nevnte det så der har jeg lært hvor viktik kritikk er når jeg titter godt etter ser jeg at jeg også har fått en liten lens-flare og, uff å uff Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Nydelig landskap og himmel. Det er igrunn alt jeg kan si, fotokunnskapene mine kvalifiserer ikke til kritikk. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Dødskult! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 For ett sinnsykt bilde, har vel ikke noe mer å si.... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Artig bilde.. kunne nesten se at det var i Irland, selv jeg aldri har vært der.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Tusen hjertelig Hehe, ser jo ganske Irland-ish ut Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Her kunne du godt ha tonet det ned litt, men sett i sammenheng med dine andre to bilder så står det seg fint. Flott bilde med masse sug innover, men jeg så noe mer lekent i de andre bildene dine. Ps: Det holder med tre tråder på en natt, he he. Dette var vel den tredje, eller? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Har en tendens til å overeksponere mange av bildene mine, skal ikke skylde utelukkende på skjermen min, tror alikevel at litt av grunnen er at jeg sitter på en eldgammel ukallibrert 21" CRT skjerm. Hehe, bare innså at det var en stund siden sist, så tenkte jeg skulle slenge ut et par-tre. Dette er det tredje ja, siste for i dag. (: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Veldig flott bilde, likte spesielt skyene og grønnfargen på gresset. Mulig det var litt uskarpt på gresset/klippekanten, men det har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Fint bilde. Likte himmelen med skyene som gir en flott dybdefølelse. Kanskje litt mørkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå