StupidNick Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Tatt i Irland ut fra vinduet i en bil som suste forbi. Endret 9. september 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Fantastiske dramatiske skyer du har fanget! Men en god del områder i skyen er utbrent, noe som trekker ned litt. Er byggningen skjeiv? Hvis ikke, ville jeg også rettet opp bildet så den stod rett. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Fantastiske dramatiske skyer du har fanget! Men en god del områder i skyen er utbrent, noe som trekker ned litt. Er byggningen skjeiv? Hvis ikke, ville jeg også rettet opp bildet så den stod rett. 9455544[/snapback] Du sier noe der, tok kanskje litt av med etterbahandlingen. Det står rett ja, det med bygningen tror jeg har noe med at jeg brukte et vid-vinkel objektiv (10-20mm). Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Utbrent scmutbrent. Dette bildet er godt fanget, og det er helt greit å skru litt hardt til med litt meningsløse bilder som dette. Det er ikke noe særlig jeg synes du skal gjøre annerledes, og for guds skyld ikke rett opp noe som helst. Det er ikke et mesterverk, men ganske effektivt likevel. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Utrolig fine bilder du har kommet med nå og dette er intet unntak Fikk litt "hjartet på rette staden" feelingen, hehe Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Artig bilde.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Utbrent scmutbrent. Dette bildet er godt fanget, og det er helt greit å skru litt hardt til med litt meningsløse bilder som dette. Det er ikke noe særlig jeg synes du skal gjøre annerledes, og for guds skyld ikke rett opp noe som helst. Det er ikke et mesterverk, men ganske effektivt likevel. 9455695[/snapback] et håra snapshot (: takk for kommentaren, alltid god kritikk fra deg Utrolig fine bilder du har kommet med nå og dette er intet unntak Fikk litt "hjartet på rette staden" feelingen, hehe 9455701[/snapback] Det var hyggelig å høre Aleck! Hehe ja, de har vel sluttet å sende det nå har de ikke? Artig bilde.. 9455707[/snapback] Takktakk Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 xif på begge bildene du har lagt ut? Veldige fine motiver og bra utført arbeid Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Exif på dette bildet: Make: NIKON CORPORATION Model: NIKON D70s Shutter Speed: 10/3200 second F Number: F/9.0 Focal Length: 10 mm Det andre vet jeg ikke hva du mener siden jeg har lagt ut flere bilder her i kveld, men har ihvertfall brukt samme kamera på de. Takk:) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Ikke dumt dette her. Et bilde med smell. Bra komponert er det også. Dårlig skarphet/detaljoppløsning i forgrunnen trekker endel ned. Om det skyldes optikken eller etterarbeide er ikke godt å si. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Det skyldes nok at bevegelsesuskarpheten er større nær bilen enn lenger borte. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Ikke dumt dette her. Et bilde med smell. Bra komponert er det også. Dårlig skarphet/detaljoppløsning i forgrunnen trekker endel ned. Om det skyldes optikken eller etterarbeide er ikke godt å si. 9456505[/snapback] Eller fordi det er tatt fra et vindu på en bil i fart? Ellers synes jeg det er et greit bilde, hverken mer eller mindre. Stilige skyer og bra med den bygningen. Likte også at ikke alt er helt rett. Om noe er utbrent synes ikke jeg bestandig gjør noe. Skulle det vært bedre burde du godt ut av bilen og hatt noe i forgrunnen, ihvertfall hatt bedre skarphet her, men det er et greit snapshot. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Et fint bilde, men litt tamme farger, spes grønnfargen i forgrunnen. Ville ha punkchet de opp litt. Fin himmel, fine skyer. Syns bildet mangler litt skarphet. God komposisjon. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Ikke dumt dette her. Et bilde med smell. Bra komponert er det også. Dårlig skarphet/detaljoppløsning i forgrunnen trekker endel ned. Om det skyldes optikken eller etterarbeide er ikke godt å si. 9456505[/snapback] Eller fordi det er tatt fra et vindu på en bil i fart? 9457312[/snapback] Ja når dere sier det, så ser jeg han har skrevet det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå