Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei Det er sikkert flere enn meg som har oppdaget microplexs nye "kabinett" (http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZCAOPCL1). Dette er ett produkt jeg selv har ventet på lenge, og vedder på at det er mange andre overklokkere som sikler etter det samme. Endelig kan alt hardwarerotet se litt ryddig ut. Men jeg har bare ett spørsmål som kanskje noen her kan svare på. Er det mulig å sette hovedkortplaten øverst. Dette vil være mest praktisk bla. med tanke på montering av ekstremkjøling. Endret 9. september 2007 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 sux å ta med seg på lan.. eneste grunnen til at jeg ikke kjøper Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er vel litt på kanten å kalle det for ett kabinett. Vil heller kalle det feste plater. Det skal vel være mulig å sette hovedkortet øverst, men da ser det ikke ut til at PCI kort osv får noe feste. Men alt kan vel fikses på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Klikkbar link http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZCAOPCL1 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Det der minna meg om en blomsterbord med pcdeler stabla på. Greit, det er noe nytt, men det der var teit. Edit: Forbanna trykkleifer. Endret 8. september 2007 av sesteen Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Synes det så skikkelig artig ut jeg.. men det oppsettet der blir vel rimelig fort støvete...? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bestilte ett jeg, men avbestilte det noen minutter senere.. Kom på det ikke var plass til vannkjøling. -Eller? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det der ville jeg aldri ha hatt, holder meg til "normale" kabinetter. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Fikk svar på spørsmålet mitt i denne tråden. Det skal gå ann å ha hovedkortet øverst. Tror forresten ikke "kabinettet" er ment for vanlig bruk, det er heller ment for folk som tester hardware og/eller overklokker og dermed trenger å skifte komponteter ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå