Gissan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Heihei, igjen.. Legger ut et helt vanlig stokkand-bilde. Synes jeg traff bra mht. skarphet og fargebalanse denne gangen. Detaljen med dråpen legger den siste prikken over i-en på bildet, synes jeg. Takk for all konstruktiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har null peiling på fuglefotografering. Men jeg synes du har fått svært gode detaljer og et varmt behagelig lys. Som du sier selv, så er dråpen prikken over i-en. Ville kanskje økt kontrasten bittelitt for å få litt mer spenning. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er ikke helt inne i det med fuglefotografering men synes det var et fint bilde. Stilig med den dråpen. Ser kanskje litt mørkt ut rundt øyet hvis jeg skal pirke på noe? Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Veldig bra bilde, selg det til Norsk Fuglebok Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette var bra. Fine detaljer og skarphet. Traff også bra med vanndråpen. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Som artsbilde er det vel ikke noe særlig å utsette på dette. Er det ikke litt fargestikk i dette? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Helt ok artsbilde, men jeg likte ikke fargene. Som Stoners sier ser det ujt som det er fargestikk på bildet, muligens feil hvitbalanse. Vannet er brunt og det skal det vel ikke være... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Takk for fine ord. Ang. fargestikket vet jeg ikke hva som har skjedd, men originalen bærer det samme preget.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå