Dernel Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Heisann! Nå har jeg bestemt meg for å bestille mer minne, har 1 GB og skal bestille 1 til.Trenger hjelp til hva slags type Ram. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Som du har merket av i Everest, har du nå DDR2 minne på 533MHz effektiv frekvens, 2 moduler på 512MB hver. DDR2 minne i prisguiden. Men siden det å blande brikker fra forskjellige fabrikater/ typer kan skape trøbbel, anbefaler jeg å kjøpe et nytt 2GB minnesett (2x 1024MB). Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Men siden det å blande brikker fra forskjellige fabrikater/ typer kan skape trøbbel, anbefaler jeg å kjøpe et nytt 2GB minnesett (2x 1024MB). 9455380[/snapback] Men sikker på at de brikkene støtter hovedkortet mitt? EDIT: omformulere: Hvordan vet jeg at brikkene jeg kjøper støtter HK-et mitt? Endret 8. september 2007 av Dernel Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Send en mail til butikken du skal bestille fra å spør om de passer til ditt HK Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Men sikker på at de brikkene støtter hovedkortet mitt? Hva heter hovedkortet ditt? Hvilket chipset har det? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Veit ikke om dette er det: men det eneste som står der. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er pc'n av ett spessielt merke? feks compaq, fujitsu siemens osv? eller er den selvbygd? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Fujitsu siemens ja Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Da er det minnevelger på komplett.no tror jeg, så du se akkurat hva slags minne som passer din pc Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Fant den ikke jeg. Desuten er det vel en del tull med komplett for tiden også, så jeg tror ikke jeg skal bestille fra der Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Fant den ikke? Det var jo ikke akkurat vanskelig: Crucial® minnevelger Edit: Du kan finne ut hvilket minne du trenger på Komplett, og så kjøpe det en annen plass. Endret 9. september 2007 av k-orm Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Fant det til slutt ja. Bestilte fra Komplett Lørdag og det var sendt klokka 1 Søndag Moderator steng tråden min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå