Gå til innhold

Internett program ps ikke piczo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette programmet du trenger er faktisk ikke et program, men en liten gruppe mennesker kalt web designere/utviklere.

Disse jobber med akuratt det å lage nettisder for de som selv ikke har kunnskap, forståelse, eller tid til nettopp dette.

For en liten symbolsk sum som betaler husleien vår, får du det meste du kan ønske deg.

Du har neppe behov eller råd til det jeg tillbyr, men gode karer som Arve Systad, og Ole Martin Kristiansen kan nok designe noe for deg for noen lapper som da kan legges inn i en ferdig CMS løsning som Wordpress.

Har du litt penger kan kanskje gutta i Keyteq også lage et flott design for deg, da også med publiseringsløsning og hosting.

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det går prestisje for noen i å kode i Notepad.. Men jeg ville ikke anbefalt det til en nybegynner. Anbefal heller noe som i det minste har syntaksfarging. Selv har jeg forelsket meg i e (ingen wannabe TextMate-vitser her nå!) men den koster et par hundringser. Av gratisting med syntaksfarging har du jo både Notepad2, Notepad+, EditPad osv. (Tror alle de er gratis).

De er veldig greie og lettvekt å bruke. Vil du prøve noe litt mer avansert kan du sjekke ut NVU eller Express Web (som jeg ikke har prøvd men har hørt skal være mye mye bedre enn FP :) )

-C-

Lenke til kommentar

Jeg misforsto vist spørsmålet litt, for da du nevnte piczo så trodde jeg det var et annet webprogram du letet etter.. Men et ordentlig program så vil jeg også anbefale Dreamwaver, men det koster jo litt da. Men så er det ganske enkelt og greit å lage hjemmesider i det, for man slipper å lære seg html-koding, selv om det er en fordel å kunne det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...