Gå til innhold

Battlefield - hvor lang levetid?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Forsto jeg riktig nå?

Vil ikke BF:Heroes fungere på WinXP? Eller var dette neste utgivelse etter Heroes?

Litt trøtt, så jeg forstår liksom lite :p

Gleder meg uansett som en unge! Håper min middelmådige maskin vil kunne spille dette!

Lenke til kommentar
tror bf vil vare 2-3år til med mindre EA sørger for å oppdatere spillet med flere nye baner andre muligheter. 128 spillere kunne vært gøy whistle.gif

Å fy faen så morsomt det hadde blitt!!!

Se for deg 128 spillere på Highway tampa...50+ folk med tankser og flust med snipere og spec ops som fyller bilen med C4....Onoz, phunny shit..

Lenke til kommentar
128 spillere på Bad Company....

10 sekunder etter at runden er startet så har alle assault kit og har sprengt hele banen i filler så det er hverken trær eller bygninger å gjemme seg i :p

that would be AWESOME! :dribble:

QFT lol...

Lenke til kommentar

hehe, gøy å høre at det fortsatt noen som er hekta. Var hekta fram til juni ifjor, greide aldri å finne den gamle battlefield 2 følelsen. Som å chopper whore på dragon/oman/dalian TV2 serverne. Har startet nå igjen, mangler bare litt over 10 timer så får jeg en ny chopper medalje. But still, ingen feeling...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var først når BF 2142 kom at jeg mistet interessen for bf. Jeg hadde prøvd demoen til 2142 og syntes det var kjedlig, og siden det ikke var noen venner som spilte BF 2 lengre så orket jeg ikke å sitte alene å spille bf2 :no:

Lenke til kommentar

Jeg tror eller rettere sagt trodde at BF2 fortsatt hadde lang levetid igjen, men etter at jeg oppdaget at BF2 kontoen min var blitt hacket og at EA driter i kundesupport og BF2 generelt så tror jeg ting kan gå fort nedover.

Kommer EA på banen igjen med en skikkelig opprydding og en klar statement til oss soldater tror jeg spillet fortsatt kan leve en stund til.

Det svirrer jo rykter om BF3, men det ser ut som om de har tatt ut mange av elementene som gjør BF2 til et bra spill til fordel for kjappere action, synd. Jeg synes heller de skulle tweaket og optimalisert BF2 konseptet, gitt oss ny grafikkmotor, masse nye baner, våpen, kjøretøy og unlocks.

If it ain`t broke - don`t fix it.

Lenke til kommentar

Dere er alle hjertelig velkomne til å søke om medlemsskap i vår klan!!

Rebels of Norway =RoN=

Vi har i utgangspunktet 18 års grense, men unntak kan gjøres dersom vedkommende ikke er så langt unna og har en moden holdning...

;)

Vi har en egen avdeling for CoD4 også.

For øyeblikket er vi ikke med i noen ligaer, men vil muligens melde oss opp igjen. Derfor er det nå for tiden mest tafsing på publicservere! :p

mvh

Cpt.Sensible[NOR]

Lenke til kommentar
Det svirrer jo rykter om BF3, men det ser ut som om de har tatt ut mange av elementene som gjør BF2 til et bra spill til fordel for kjappere action, synd. Jeg synes heller de skulle tweaket og optimalisert BF2 konseptet, gitt oss ny grafikkmotor, masse nye baner, våpen, kjøretøy og unlocks.

If it ain`t broke - don`t fix it.

Det er jo nettop det de gjør med BF3. Ny motor: Frostbite, nye maps, enda flere spillere: 40vs.40. Nye våpen og kjøretøy blir det nok, men det er jo i samme tidsepoke så det blir nok mye kjent utstyr også.

Dice vet nok hvor bra og populært BF2 er, så de kommer ikke til å forandre mye på BF2 konseptet.

Tror mange blander sammen BF3 og BF Heroes som er et helt annet "spill"(det er bl.a.IKKE et FPS).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...