Chad Thundercock Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor lang tid har egentlig Battlefield 2 igjen før man begynner å gå over til noe annet som er "inn" og i såfall hva da? Hva vil spillets arvtaker være m.t.p at 2142 floppet totalt? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tror nok det blir en stund til det, Vietnam og 1942 spilles jo fortsatt på et par servere. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kommer mange spill utover høsten som ser lovende ut og blir "inn", men ingen som har samme gameplayet og variasjonen som BF2. Det er bare 2 mulige ekte arvtakere til BF: 1.FRONTLINES: FUEL OF WAR, laget av gamle Trauma studios gutta som lagde Desert Combat. Kommer ca. februar 2008. eller 2.BF:BAD COMPANY / BF3? Har ikke kommet noe info om en PC version ennå. Men BF2 har nok lang levetid ennå. Hele 70 klaner meldte seg på sesong 10 i Up North som startet nettop. Sier litt om holdbarheten til spillet. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Quake wars er vell det folk går over til etter at de gav ut de fæle fremtidsgreiene... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Bf 2142 gikk jo ikke så bra så jeg tror etterhvert EA kommer til å fokusere mer på BF2 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Såg nettopp den nye traileren av BF:Bad Company, dette kan jo bli bra. For min del håper jeg de forsetter å ha acheivements online alla rank systemet som i BF2. Dette gir for min del ekstra glede ved å spille online public. Spiller fortsatt BF2 og kommer til å gjøre det i lang tid fremover. Har alltid vært en fan av BF serien og tror faktisk ikke jeg får en ny arvtager før eventuelt et nytt battlefield spill kommer. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Quake wars er vell det folk går over til etter at de gav ut de fæle fremtidsgreiene... 9467967[/snapback] tviler nesten på det siden det er litt fremtid og mye alien. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 BF2 forever Det er mitt favorittspill (hvis ikke evnt. "BF3" kommer?), og kommer til å være det ganske lenge, så jeg håper det enda er noen år til bf2 er ute.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 BF2 forever Det er mitt favorittspill (hvis ikke evnt. "BF3" kommer?), og kommer til å være det ganske lenge, så jeg håper det enda er noen år til bf2 er ute.. 9480496[/snapback] AMEN!! Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg får opp over 800 servere som ikke er tomme eller fulle når jeg søker etter servere i bf2. så det holder nok noen år iallefall. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 BF1942ExtendedEdition om 10 år hadde vært noe Remake av 1942, men med spillteknologien vi har om 10 år, det er litt av en ønskedrøm :yay: Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ingen andre enn de som bak de tidligere BF spillene kan lage en oppfølger. Enemy Territory var ingen god oppfølger til battlefield 2. Bare Bad Company kan følge det opp! Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tror BF2 lever i minst 2-3 år til Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ingen andre enn de som bak de tidligere BF spillene kan lage en oppfølger. Enemy Territory var ingen god oppfølger til battlefield 2. Bare Bad Company kan følge det opp! 9496182[/snapback] Bad Company kommer bare til konsoller og har fokus på singleplayer.... Tror ikke det kommer til å være like bra, i alle fall ikke på samme måte som BF1942/BF2/BF2142. Nei det må nok ett eget PC spill til der for at vi hardcore PC spillere skal bli fornøyde :=) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kanskje BF2 vil vare lenge, hvem vet. Se f.eks på StarCraft. Det er 9 år gammelt og det finnes folk som spiller det aktivt online enda. Spiller litt BF2 selv om dagene, kjøpte hele pakken med expansions og booster packs for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ingen andre enn de som bak de tidligere BF spillene kan lage en oppfølger. Enemy Territory var ingen god oppfølger til battlefield 2. Bare Bad Company kan følge det opp! 9496182[/snapback] Bad Company kommer bare til konsoller og har fokus på singleplayer.... Tror ikke det kommer til å være like bra, i alle fall ikke på samme måte som BF1942/BF2/BF2142. Nei det må nok ett eget PC spill til der for at vi hardcore PC spillere skal bli fornøyde :=) 9512748[/snapback] Kremt, det kommer nok til pc siden battlefield er en gullgruve for EA! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) tror bf vil vare 2-3år til med mindre EA sørger for å oppdatere spillet med flere nye baner andre muligheter. 128 spillere kunne vært gøy Endret 18. september 2007 av AndyF Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 helst ny patch som fixer en del bugs og som gjør at det ikke går an å tweake Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Herregud hvorfor skal det bli forbudt? Når hitboxn er så herpa så den bare overhodet mulig kan bli, så må man jo gjøre noe selv? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fordi det er en god del spillere som anser dette som juks, spsielt når du kan gjøre slik at hitboxen din blir vanskeligere å treffe og da kommer det bare masse "mel" ut av soldaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå