My_Ride Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei, tenkte jeg skulle kjøpe høytalere til å koble på mp3 spiller og sånt. hadde noen gamle creative høtalere, men de er ødelangt. noen som har noe og annbefale? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei, tenkte jeg skulle kjøpe høytalere til å koble på mp3 spiller og sånt. hadde noen gamle creative høtalere, men de er ødelangt. noen som har noe og annbefale? 9455258[/snapback] Pris? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Stort sett alt av forsterkere kan kobles til MP3-spiller, så er i grunn bare pris som begrenser. Denne pakka hadde kanskje gjort susen: Cambridge Azur 340A Argon 7220 Høyttalere Høyttalerkabel Signalkabel Du kan selvfølgelig kombinere den forsterkeren med noen andre høyttalere enn de jeg har foreslått da. Blir til sammen i underkant 4000,- Endret 8. september 2007 av Lefse Lenke til kommentar
hifiguru Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Eller så kjøper du Logitech z2300 og spiller fletta av det meste. Ikke veldig hifi men fyti grisen å det låter! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Eller så kjøper du Logitech z2300 og spiller fletta av det meste. Ikke veldig hifi men fyti grisen å det låter! 9460444[/snapback] Til å hete "hifiguru" så skuffer du meg veldig. Z-2300 spiller til de grader labert, og mellomtone er helt fraværende. Brumlebassen er en avskrekker av dimensjoner også. Du vil få mye bedre lyd med Lefse sitt forslag, eventuelt et mikroanlegg à la Denon+Dali på HifiKlubben. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Enig med .Marcus der. Hva med noen F6 + Cambridge Azur 540A evt 640A? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er en klassisk kombo som fungerer. Lenke til kommentar
My_Ride Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 takker;) ikke noe veldig dyrt skal bare ha som jeg kan høre på når jeg sitter med lekser og sånt. ikke noe sån kjempe stort og dyrt!! Bra svar;)(Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå