Gjest mr.car Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hei, dette er ett spm mest til jenter;) Syntes dere det er godt eler ekkelt å bli slikket(suttet) på puppen? Takk for alle svar;) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Alt med måte, det å prøve å suge ut melken av puppen er ikke godt for de fleste, men å leke med tungen på brystvorten, suge mykt og "lekebite" er positivt. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det virker da som mine exer likte ganske godt å bli slikket på puppene. Ikke bare fordi de lagde noen smålyder mens jeg gjorde det, men de prøvde av og til å skyve hodet mitt til puppestellet deres, så jeg regner med at det betyr at det er ganske behagelig Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 takk;) det var det jeg mente viste bare ikke hvordan jeg skulle skrive det;) takk;) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting. Tråden stenges som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 8. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg