christofferv Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Var ute på tur i skogen da eg kom over dette stået. Strået var tynnere enn eit gresstrå, og vanndråpen var ikkje stort større. Bildet er tatt med Canon EOS 350D, Sigma 17-70 DG Macro. Bildet er også tatt for frihånd, og eg er ganske fornøyd med resultatet. Bildet: Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skulle ønske det var litt mer fokus på selve strået. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 for min del, ville bilde vært bedre om det har vært mere strå med vanndråpe og mindre bakgrunn. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 for min del, ville bilde vært bedre om det har vært mere strå med vanndråpe og mindre bakgrunn. 9455293[/snapback] Enig med Grumpy her. Prøv å fjerne noe av elementene i bakgrunnen, de forstyrrer en del. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Kan vel sei meg enig i det med bakgrunnen, og har prøvd. Syntes bakgrunnen var med på å få frem dybden i bildet. Takker for kommentarer Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Enig med flere andre her som mener at vanndråpen med stråem burde vært mer i fokus. Etter min mening er jo bakgrunnen nærmest svart og gir ikke dybde til bildet. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ser det gjerne i litt større versjon. Det hvite i dråpen ser pixelert ut når man ser det litt nært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå