nord Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 på brettet man skal ta knekken på den gamle kunden sergei (et eller annet..) fyren må jo værra av papp...! snipern må jo ha dud kuler... blir ikke hull engang.. :-? fikk bare snipern i starten av brettet men klarte å skaffe en desert eagle, og tømte 2 magasin på han men han ble bare svart i ansiktet og ikke skadd.....!? :-? !? hva skal jeg gjøre? (ps. står i leilighets bygget og skyter...) Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Han du skal skyte er av papp. Du har ikke ammo, kun løs-skudd Du må snike deg inn i huset og drepe sniperen med stål-tråden :wink: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohoho :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 heh. husker jeg også hadde problemer med den der Lenke til kommentar
winner_100 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 du skal gå inn i det huset der du ser papp duden så skal du drepe han i rommet ved siden av som skyter på deg hvis du står i vinduet der du står. Drep ham og du har klart det. Lenke til kommentar
espen321 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 han er av papp. du må inn i det samme huset,men i ett annet rom. Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 um :oops: :oops: klarte det faktiskt samme natta..... men... hvordan får jeg det "m4,m16" lignende våpenet mangler det og ei avsagd hagle..... hvor får man dem!! :-? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Endre på emnefeltet ditt NORD ... og Nidhogg - du har for stor avatar Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei du, det brettet du var på er til å rive av seg alt håret..... Forresten får du M4 ved og ta fiberwire på en FN(un) soldat (du får ikke fail), eller ved og få 5 silent assassin. Silenced ballers får du ved første silent assassin, avsagd hagle får du ved andre silent assassin..... Lykke til Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 det burde ikke hete silent assassin......iallefall ikke i mitt tilfelle ble massmurderer i alle oppdragene jeg , av en eller annen merkelig grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå