nets Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei, en kamerat av meg har bygd egen forsterker. Og slikt jeg har skjønt det er det store muligheter for å spare store penger på det (desverre husker han ikke hvilket merke eller hvor han har kjøpt det fra da...). Opsettet hans er en forforsterker og en effektforsterker da og 2 hjemmebygde høytalere. Jeg har ikke trematerialer eller verktøy for det da, så tenkte bare å evt. bygge en forforsterker og effektforsterker. Jeg lurte på om noen vet om noen gode bygesett som folk har bygd tidligere da som de kan anbefale, og selfølgelig da en link så jeg kan bestille selv. Tenkte da på en stereoforsterker med rundt en 100 - 200w x 2 Har da erfaring med lodding så det skulle ikke være noe problem (er ferdig med elektro grunnkurs). Prøvde å bruke søkfunksjonen uten hell desverre Viste heller ikke om jeg skulle poste denne i elektronikk eller lyd delen av forumet, så bare å flame løs hvis jeg har postet feil Takk for all hjelp Endret 8. september 2007 av Nets Lenke til kommentar
fhl Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har bygd en LM3875 forsterker fra www.audiosector.com og har en ny på vei. Den gir mindre effekt enn det du ønsker, men LM4870 utgaven kan levere over 100W. Her har du en del andre kitprodusenter: www.hypex.nl www.coldamp.com www.ska-audio.com/diy/ www.lcaudio.dk www.41hz.com Frode Lenke til kommentar
nets Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Har du noen å anbefale av disse produsentene ? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har kun erfaring med Audiosector, men du finner masse fornøyde kunder når det gjelder de andre også. På www.diyaudio.com/forums finner du enorme menger informasjon. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå