Xell Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvorfor døper man ofte Tornadoer etter kvinner? - Fordi de dukker ikke opp så ofte, men når de gjør det er de våte og varme og det blir et sinnsvakt uvesen. Og når de reiser tar de med seg halve huset og bilen. Lol dårlig fortalt. Har hørt den før på en bedre måte. De kommer inn i ditt liv ville og våte og når de drar tar det med seg bilen, båten og huset Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 De kommer inn i ditt liv ville og våte og når de drar tar det med seg bilen, båten og huset De får aldri bilen min. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 De får aldri bilen min. Eller data'en. Ellers kan de ta det meste. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Alt de har tatt fra meg er hjertet mitt Lenke til kommentar
3PM Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det eneste jeg har og si om damer er at de missforstår alt!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det eneste jeg har og si om damer er at de missforstår alt!!! Dakkar deg :wink: Lenke til kommentar
icer Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hehe, syns nesten synd på dere der ute som ikke vet hvordan det motsatte kjønn ser ut... Har nettopp komt fra en kompiz hvor vi så en film, fekk telefon; "Hei! Du helde på med da++++" "ja, vi sitte no her *bla bla bla* kan no komme opp her og holde meg med selskap..." 10min senere kommer 3deilige damer og legger seg fint oppi senga der jeg lå... Og ikke nok med det, var så heldig jeg pådro meg en skade på fotballtreningen og gjett hvem som begynte å masere meg da? hehe 8) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hehe, syns nesten synd på dere der ute som ikke vet hvordan det motsatte kjønn ser ut... Har nettopp komt fra en kompiz hvor vi så en film, fekk telefon; "Hei! Du helde på med da++++" "ja, vi sitte no her *bla bla bla* kan no komme opp her og holde meg med selskap..." 10min senere kommer 3deilige damer og legger seg fint oppi senga der jeg lå... Og ikke nok med det, var så heldig jeg pådro meg en skade på fotballtreningen og gjett hvem som begynte å masere meg da? hehe 8) OOooohh! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 OOooohh! Faen! Det skulle jeg si Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 her var det mange historier ja kjedelige med å gifte seg er jo at dama kan jo komme til å knuse pcen hvis du er utro da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå