Dr.X Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Så sykt hyggelig hu var da !? Bra gjort ass... Du har så mange poster her på forumet at du seriøst burde vite litt om nettikette og da spesielt quoting - din quoting overfor henger ikke på greip. Å dakkar, du må scrolle littebitte granne... Hva skal jeg da ellers gjøre? Ingen har vel dødd av litt scrolling Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Penta: You go girl!! støtter deg. Ja det gjør eg og Også en post hentet fra denne tråden... hm.. jimmypop! du hadde ikke giddet (rart ord) å editere vekk bildet av meg? må inrømme at jeg ikke liker å ligge opplyst i en tråd.. please? :o Om ikke jimmy vil kan du bare kontakte en moderator å få dem til å gjøre det? Hmm... Aner jeg en Kjetil Laura som vil kjøpe seg inn hos jentene?? :-P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Nei, men det er irriterende, når det tar det 3 sek å fjerne det.. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 En dårlig-erfaring-med-fjortiz-historie.Jeg var forelsket i ei vennine av meg.Vi hadde kjent hverandre ganske lenge(ca 5år).I sommer prøvde jeg meg på henne.(tabbe! )Vi var på en korps-tur (begge spiller i det lokale korpset)i England så var vi alene på rommet hennes,men det blei ingenting(Jævla lure-mus!)hørte bare de tre helvetes-ordene:Liker deg ikke!Den stolen har aldri kommet ned den trappa fortere tror jeg.Noen uker etterpå dro hu på konfleir,hu møtte en kar som (som jeg skylder heftig juling)hu først krangla med (Han slo henne i trynet),og så ble de sammen 23 timer etter det.Faen å det klikka i hodet mitt når jeg hørte det!Jeg sa til henne at jeg skulle denge han så sinnsyke,men nå snakker ikke hu så mye mer med meg........kjipern Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg sa til henne at jeg skulle denge han så sinnsyke,men nå snakker ikke hu så mye mer med meg........kjipern Hmm.. Lurer på hvorfor... Tror nok du kunne ha handlet på en mer moden måte.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Bra historie lars73. Har en kompis som er fæl på damene, han har draget som fy. Da han jobba på ett utested så dro han min 7-8 damer i uka. En kveld så hadde han først sex med xen, så sex men en annen xen, på voirspillet dro han og hadde sex med ei annen. Om natta så ble det sex med den første xen. En standard kveld for han.. Min historie er at jeg har vært sammen med min kjære Lillian i 2 år og 8 mnd Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Min historie er at jeg har vært sammen med min kjære Lillian i 2 år og 8 mnd Når skal bryllupet være? Bli eg invitert? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 men det blei ingenting(bidige lure-mus!)Ka fikk du fingre henne men ikke mer? hørte bare de tre helvetes-ordene:Liker deg ikke!Kanskje hun spilte hard to get? hu først krangla med (Han slo henne i trynet),og så ble de sammen 23 timer etter det.Ja noen jenter liker drittsekker. Desverre. skitt å det klikka i hodet mitt når jeg hørte det!Jeg sa til henne at jeg skulle denge han så sinnsyke,men nå snakker ikke hu så mye mer med meg........kjipernEh been there done that og alt eg kan si at det føles litt godt en stund men det ødlegger alt hvis du gjør noe slikt. Ikke slå fyren. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Min historie er at jeg har vært sammen med min kjære Lillian i 2 år og 8 mnd Når skal bryllupet være? Bli eg invitert? Er nok en stund til jeg skal gifte meg ja, men #hw.no@undernet er såklart invitert. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hmm... Aner jeg en Kjetil Laura som vil kjøpe seg inn hos jentene?? :-P Må du kjøpe deg inn hos jentene jimmy, eg må ikke har ikke penger til det :wink: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Min historie er at jeg har vært sammen med min kjære Lillian i 2 år og 8 mnd Når skal bryllupet være? Bli eg invitert? Er nok en stund til jeg skal gifte meg ja, men #hw.no@undernet er såklart invitert. Det skulle blitt litt av et bryllup 8) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det skulle blitt litt av et bryllup 8) Hvem blir toastmaster og forteller historier om SirHartge ifra #hw.no og forumet? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Dere må gifte dere online. I en egen kanal! @Prest +Hartge +Jenta til Hartge JimmyPop BBC B|Real MrA| Hassan- ||Fake|| Blod Ps: Kanalen må være moderated inntil seremonien er over.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Dere må gifte dere online. I en egen kanal! @Prest +Hartge +Jenta til Hartge JimmyPop BBC B|Real MrA| Hassan- ||Fake|| Blod Ps: Kanalen må være moderated inntil seremonien er over.. Jeg støtter forslaget til Jimmy Pop for fullt . Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hadde blitt et tøft bryllup det ja.. men det må bli flere gjester!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Nei det er egentlig bare lame men du MÅ Broadcaste det på internett. Det er ett must. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvem blir toastmaster og forteller historier om SirHartge ifra #hw.no og forumet? Opene på #hw.no Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvorfor døper man ofte Tornadoer etter kvinner? - Fordi de dukker ikke opp så ofte, men når de gjør det er de våte og varme og det blir et jævlig uvesen. Og når de reiser tar de med seg halve huset og bilen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvorfor døper man ofte Tornadoer etter kvinner? - Fordi de dukker ikke opp så ofte, men når de gjør det er de våte og varme og det blir et sinnsvakt uvesen. Og når de reiser tar de med seg halve huset og bilen. Lol dårlig fortalt. Har hørt den før på en bedre måte. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 ...Jeg hadde planlagt helgen til minste detalj. Plan 1. Ut på by'n med en fra jobben på fredag Plan 2. Ut med Anne på lørdag i Lillestrøm Plan 3. Møte Lise neste helg. .... Så begynte marerittet ingen kunne ha forutsett uten djevelen selv. ROTFLMAO. For det første, dritbra historie. Men man må jo være ganske blåøyd når man ikke forutser problemene ved å sjonglere flere sexualpartnere på engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå