Dikky Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har noen av dere noen gode Jente-historier på lager ? Post dem her ! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva er kvinnfolk? Hva er Jenter? Ps: DiKKy`: Slutt å forandre topic!!! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hva? fins det fler enn et kjønn her i verden? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 ahh.. du mener sånne skravlebøtter som kan plage livet av deg.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Bah.. Hvis dere ikke vet hva kvinnfolk er , les Babethreaden Det er mange bilder av slike skapninger der.. Kanskje dere klarer å huske en gang dere lekte med en slik? I såfall fortell det her :-D Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Åja, du mener sånn feilvare med sprekk? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Du mener en slik bedre halvdel av meg som eg ikke finner *Snufs* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Bah.. Hvis dere ikke vet hva kvinnfolk er , les Babethreaden De er 2-dimensjonale Mine teorier om at det faktisk ikke finnes 2 kjønn på jorden - har vært rett hele tiden Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har noen av dere noen gode Jente-historier på lager ? Husker noen sendte meg ei. Så veldig bra ut, men var i .gif (!) format. Helt tragisk, lagre så fin kunst i .gif og ikke .jpg Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Vel... Ingen damehistorier på denne karen, nei. Ingen interessante. Prøvde meg på en jente på slutten av barneskolen, men det gikk ikke så bra, så holder meg til Pentium 4-en min! Og LCD-skjermen. Har forresten mange pr0n-filmer. Kan jeg ta de med i historien min? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hvis pcen er hunkjønn så har jeg nok mange historer Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Husker noen sendte meg ei. Så veldig bra ut, men var i .gif (!) format. Helt tragisk, lagre så fin kunst i .gif og ikke .jpg <newbie-modus> Fikk ei sånn dame i .bmp for mange år siden jeg. Er .bmp bedre? </newbie-modus> Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Vel... Ingen damehistorier på denne karen, nei. Ingen interessante. Prøvde meg på en jente på slutten av barneskolen, men det gikk ikke så bra... Mener du å si at det bildet du viste meg ikke er bilde av din utkårede? Noe du har funnet på nettet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hmm da eg var 18 var eg forelsket i en jente som eg syntes var den vakreste eg noen gang hadde sett. Etter lang tids forelskelse mannet eg meg opp til å skjekke henne opp (vi var venner men eg hintet aldri at eg likte henne) så samme dagen eg hadde sagt alt eg følte for henne sa hun at hun alltid syntes eg var søt og kul. Vel hun mistet bussen den dagen eg fulgte henne hjem som var ca 3km fra sentrum (enden av laksevåg) mens eg selv bodde ca 1km fra sentrum. Vi koste oss på veien bort og da vi kom hjem til henne satt vi og snakket sikkert i noen timer. Før hun gikk inn ga hun meg en fatig kyss og eg var i himmel! Maken til følelser i kroppen hadde eg aldri følt før i mitt liv det var helt utrolig. Det var første gang eg var blitt skikkelig forelsket. Anyways tiden gikk og hver dag ble bedre. Vi var vel sammen i ca 3mnd til verden min ble knust men det tror eg ikke skal skrive noe mer om da eg forsatt har det vondt i meg. *Snufs* Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Snow! HAHA! Enten er det flo eller fjære med disse damene! Hvis noe virker for godt til å være sant, så er det sikkert det. HVH Øyvind fra Sotra som også har kjent en dame på Laxevåg. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Mener du å si at det bildet du viste meg ikke er bilde av din utkårede? Noe du har funnet på nettet? Hhehe... Neida... Jeg er sammen med henne. Men jeg syntes det var en kjedelig historie: "Jeg er sammen med en jente". Vi har vært sammen tre (eller fire?) ganger nå, og tilsammen i sikkert over to (eller ett) år? Har mistet helt taket... Og til deg SnowDOG_: Ikke finn deg i jenter fra Laksevåg! De er ikke særlig god i hodet. Jeg ble kjent med en jente derfra... Men det gikk til hel- vete... Lenke til kommentar
Bisniss-Jøden Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei JimmyPop, kongespammern Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei JimmyPop, kongespammern Hei, Bisniss-Jøden. Takk for tittelen. Jeg er ikke offisielt verken "søppelkongen" eller "kongespammern", men jobber hardt for å bli kåret. Men med ditt innlegg ser jeg at jeg har en verdig motstander.. Lenke til kommentar
Bisniss-Jøden Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jepp... jeg har en historie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå