Gjest veldigforvirret Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg møtte en person forrige uke, og aldri har jeg blitt så fascinert av en annen på så kort tid. Jeg vil si at han da var en av de hyggeligste personene jeg har møtt. Jeg følte meg så komfortabel i hans nærvær, og endelig hadde jeg møtt en likesinnet som jeg kunne snakke om alt med. Forrige uke viste han masse interesse, han ville møte meg hele tiden, og bare minutter etter våre veier skiltes fikk jeg en melding hver gang om hvor hyggelig han hadde hatt det og hvor koselig jeg var. Så denne uken har alt dabbet av, jeg får ikke melding daglig lenger og han spør ikke om å finne på noe. Det rare er at en dag denne uken var jeg hos han, og vi endte opp med å ligge og kose og kysse (før hadde alt vært vennskapelig). Han fortalte hvor glad han var han hadde møtt meg, og at dette måtte være en drøm. Likevel har han sluttet å skrive til meg hvor skjønn osv han finner meg, nå er det bare korte fraser om hva han gjør på e.l. hvis vi først skriver med hverandre. I går kveld gikk samtalen på sms ut på hvor frustrert han var over at venninnen (og x’en) hans ikke ville være med han og at hun hadde avlyst avtaler fire dager på rad. Kan han fortsatt ha følelser for henne tro? Senere fikk jeg meldingen om at han hadde snakket med henne, men var mer forvirret nå. Kanskje hun har fremdeles følelser for han? I dag har jeg ikke hørt fra han, og jeg vet de skulle være med hverandre. Han skrev likevel i går for første gang at han var glad i meg, så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke hele situasjonen? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kinky situasjon. Vil nok tro det er noen følelser for x`n som er på gang. Tror jeg ville holdt hodet kaldt, ofte blir neste mann etter en x`n en trøste partner før en går videre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 råd EN. Ikke hopp inn og tolk for mye når du har kjent han 1 uke. Ta det med ro, ikke tolk hver eneste dag, vær hyggelig og bli kjent med hvem han er. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kinky situasjon. Vil nok tro det er noen følelser for x`n som er på gang. Tror jeg ville holdt hodet kaldt, ofte blir neste mann etter en x`n en trøste partner før en går videre. 9454947[/snapback] Jeg er i grunn enig. Men gi det litt tid, bare ikke legg for mye i det. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 jeg ville tolket det som at han har gått for langt før han har blitt ferdig med tidligere forhold, og trenger tid for å bestemme seg for å, eller avslutte forholdet. Kanskje x-en har ombestemt seg, så har han da havnet i ei klemme. Dette ser ikke ut som at det har noe å gjøre med deg i det hele tatt. Bare ta det med ro og vær glad for at du ikke er mer involvert enn det du er mens dette pågår. La det gå hvis han og x-en fortsetter, ellers havner han jo i ei knipe igjen. Det er jo slemt gjort. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det høres ut som om han heller mot eksen sin igjen dessverre. Om du er så usikker som det virker trådstarter, synes jeg du skal sende ei melding til han og finne ut hvor landet ligger. Han burde ha skjønt at han har gitt deg forhåpninger(om det har skjedd) og det kan du skrive også. Du har strengt tatt intet å tape på dette, du får bare et svar slik at du slipper å torturere deg selv ved å gå rundt å lure. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hallo - hun møtte en person forrige uke. Det er for kort tid til å finne ut av hvor landet ligger, hvorvidt han heller mot eks eller ei - de er jo såvidt kjent! Hadde jeg fått ei melding av ei jente jeg hadde truffet for ei uke siden, hvor hun spurte hvor landet lå, hadde jeg brutt kontakten for å sid et sånn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hadde jeg fått ei melding av ei jente jeg hadde truffet for ei uke siden, hvor hun spurte hvor landet lå, hadde jeg brutt kontakten for å sid et sånn. 9465961[/snapback] Nja, jeg er litt usikker på det. Virker som de har hatt veldig mye kontakt. Dessuten går det ann å finne ut slikt på andre måter enn å spørre rett ut. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 har kjent hverandre i to uker nå da, men jeg kommer ikke til å sende han en mld om hvor landet ligger med det første. se ting litt ann først. er redd det er følelser for x'en ute å går her også, men liker han veldig godt så har problemer med å innse det. han er veldig åpen av seg, og er veldig lite selvsentrert så tror ikke han hadde tatt det dumt opp om eg faktisk hadde snakket om det, men er redd for å ødelegge ting likevel.. han var litt fjern sist eg var med han, men det kan skylles en del andre problemer eg vet han plages med Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nå går det ann å sende en melding hvor du spør hvordan det går med han og om han har problemer med eksen sin. Du trenger ikke melke mer info ut av han enn det. Får du "ja, jeg har det :/ " har du info nok. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Han var i dårlig humør i går, også spurte jeg hva problemet var, også svarte han at han var redd for å såre meg. Da jeg spurte om hvorfor sa han at han var redd for å plutselig få følelser for eksen igjen. Han sa han nettop hadde kommet over henne, og at han ikke hadde følelser for henne lenger, men at han hadde sterke vennskapsfølelser for henne. Noe han alltid har hatt så han har vanskeligheter mellom å greie å skille mellom disse og evt forelskelse. Han vil være med meg, men er redd for å såre meg. Jeg er selv veldig redd for å bli såret siden jeg virkelig har falt for denne gutten. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Ingenting. Værst som kan skje er å havne mellom de to. Poenget mitt er, så lenge de to "fremdeles" har noe på gang bør 3.person ikke være der. Edit: For havner du og han ilag og ting skjærer seg mtp tideliger x, blir det tusen ganger værre for deg. Endret 19. september 2007 av regga Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Problemet er at vi på en måte allerede er i lag. Vi snakket om dette etter at vennene hans hele helgen hadde mast om hvor vidt vi var sammen nå eller ikke. Også fant vi ut at joda vi var kanskje det... En annen ting er at jeg ikke bare er redd for å bli såret selv, men hvordan han vil takle det hvis han sårer meg. Han er en person som er veldig overomtenksom, og tenker på alle andre enn seg selv. Han uroer seg veldig lett. Etter at vi hadde hatt den samtalen i går fortalte han hvor glad han var nå fordi vi hadde vært åpen og at jeg forstod. Og at han var så glad i meg, og trodde at han begynte å få følelser for meg. Gjør det bare mye vanskeligere å vite hvordan jeg skal handle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå