Gå til innhold

Spill som ligner på AoE III?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm

Også litt gamle spill, men hva med Stronghold+crusader og Stronghold 2? Mye basebygging for dere som digger det:)

Ellers så kan jeg varmt anbefale Settlers serien. Vokste opp med de spillene og digger dem fremdeles den dag idag. nr2&3 er mer fokus på infrastruktur for å få det militære til å fungere, men fortsatt kanonmorro.

Nr 4 & 5 er litt mer rettet mot combat som fks Age of Empires og C&C serien. 5 har også helter med i spillet.

Den 28. september kommer Settlers 6 som går litt mer tilbake til infrastrukturen i settlers 2 og 3, noe som jeg gleder meg villt til:)

Lenke til kommentar

Jeg spilte Stronghold crusader en del før, og det var jo et morsomt spill. Jeg har installert Stronghold 2 nå, siden det er så lenge siden jeg har spilt det...

Settlers II og III var også gode spill, settlers V likte jeg aldri helt. Men så er det ikke lenge til Settlers VI kommer :)

Lenke til kommentar
Settlers II og III var også gode spill, settlers V likte jeg aldri helt.

9515529[/snapback]

Enig med det. Settlers 5 var liksom ikke det samme. Men kommer jo ann på smak. Synes fortsatt Settlers 1 er best :!: Har litt med feelingen å gjøre.

Ellers kan man jo prøve C&C Tiberium Wars om du har en pc som er kompatibel med det. Ligner jo ikke helt på AoE III da... men men.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...