AleksanderF92 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Når jeg klikker på "logg inn" så står det bare unable to connect. Jeg har trådløs internett og jeg har sjekket at jeg har alle portene som trengs for å kjøre det! Kan noen hjelpe meg med problemet? Endret 8. september 2007 av AleksanderF92 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ikke akkurat noe hett tips, men en feil jeg har vært ute for et par ganger selv. Vist du har nett, men får denne feilen og bruker VPN mot f.eks. jobben må du sjekke at VPN er stengt ned. Klart å glemt å koblet ned VPN etter arbeidsdagen noen ganger selv. Og når jeg da skal fyre opp WoW senere på kvelden får jeg denne feilen. Kan også være lurt å prøve å deaktivere evt. softwarebrannmurer. Noen ganger disse finner på å sperre program uten noe forvarsel. Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Så det du sier er at jeg skal prøve å deaktivere det trødløse nettet før jeg skrur av maskinen? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har du skjekket om nett leverandøren din godtar WoW? Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Nei, jeg hvet ikke helt hvordan jeg gjør det. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nei, jeg hvet ikke helt hvordan jeg gjør det. 9462556[/snapback] Skjekk hjemmesia til routeren din, vis ikke der se på hjemme siden til nett leverandøren din. Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 greit, men jeg hvet ikke hva routern min heter da. Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) forresten, fant det ut. den heter Jensen Skandinavia Endret 10. september 2007 av AleksanderF92 Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 forresten, fant det ut. den heter Jensen Skandinavia 9462575[/snapback] Da er nok problemet at et par porter forwardet til feil ipadresse. Stikk inn på routeren sin web interface og ta vekk alt av forwarding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå