hans_terje Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Noen som har testet denne, isåfall er den så god som lyd og bilde vil ha den til å være? http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=792...&testid=3405&p= Valget står foreløpig mellom den eller denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331213&view=detailed Noen tips for hva jeg bør velge? Endret 9. september 2007 av hans_terje Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg sto ovenfor nesten det samme valget, og jeg mener at det er liten synlig forskjell på 720p og 1080p på LCD tv-er fra 42" og mindre. qp vision har visst bedre bilde enn huyndai (noe må huyndai ofre for å levere 1080p i den prisklassen). Ergo, må du absolutt ha 1080p, så finnes det vel ingen billigere alternativ enn Huyndai tv-en, men jeg valgte en 42" fra qp vision da jeg selv fant ut at det ikke var nødvendig med 1080p på den tv-en. Hvis du ikke vet hva 1080p og 720p er, og egentlig gir blanke, så mener jeg den fra qp vision er best for deg Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fikk min 32" qpVision på Lørdagen, kan ikke si noe annet enn at det er et meget bra kjøp i den prisklassen... 6000kr + frakt!! Analoge bilder fra vanlig antenne er godkjent, komponentbildet er meget bra, samme kan jeg si om VGA-Bildet... HDMI inngangen har jeg desverre ikke fått testet, men tipper det er meget bra det også Ja, skal ikke glemme SCART da, og det var meget bra det også... Flere tilkoblingsmuligheter enn di fleste LCD-TVer i denne prisklassen! 2xScart 2xComponent 1xVGA 1XHDMI Denne TVen har helt klart samme eller bedre bilde enn et 1,5 år gammelt samsungTV til 14000kr... har i alle fall ikke samme lysblødningene i hjørnene som samsungen har Har fått vite fra qpVisoin at det er sistegenerasjon Samsung-panel som er brukt Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fått 42" tommer i hus: QPVision 42" LCD-TV LD4280 Testet kompositt og komponent på 480i og 480p. Testet å spille med Wii, og XBOX og sett vanlige DVD filmer. Samt har jeg testet analoge kabel-tv bilder. Jeg er kjempeimponert, og kontrastforholdene er helt ville. Skal ta noen bilder og legge de ut senere. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg får ikke koblet til laptopen min med DVI til VGA (PC) kabel på PC inngangen på tv-en. Når jeg velger PC som kilde på tv-en står det ingen signal. På laptopen søker jeg opp tv-en og velger at den skal klone bildet mitt over på tv-en. Kabelen tok jeg fra en vanlig LCD skjerm. Er det kabelen det er noe galt med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå