Gå til innhold

QPVision 37" LCD-TV LD3780

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sto ovenfor nesten det samme valget, og jeg mener at det er liten synlig forskjell på 720p og 1080p på LCD tv-er fra 42" og mindre.

qp vision har visst bedre bilde enn huyndai (noe må huyndai ofre for å levere 1080p i den prisklassen).

Ergo, må du absolutt ha 1080p, så finnes det vel ingen billigere alternativ enn Huyndai tv-en, men jeg valgte en 42" fra qp vision da jeg selv fant ut at det ikke var nødvendig med 1080p på den tv-en.

Hvis du ikke vet hva 1080p og 720p er, og egentlig gir blanke, så mener jeg den fra qp vision er best for deg :)

Lenke til kommentar

Fikk min 32" qpVision på Lørdagen, kan ikke si noe annet enn at det er et meget bra kjøp i den prisklassen... 6000kr + frakt!!

Analoge bilder fra vanlig antenne er godkjent, komponentbildet er meget bra, samme kan jeg si om VGA-Bildet... HDMI inngangen har jeg desverre ikke fått testet, men tipper det er meget bra det også :) Ja, skal ikke glemme SCART da, og det var meget bra det også...

Flere tilkoblingsmuligheter enn di fleste LCD-TVer i denne prisklassen!

2xScart

2xComponent

1xVGA

1XHDMI

Denne TVen har helt klart samme eller bedre bilde enn et 1,5 år gammelt samsungTV til 14000kr... har i alle fall ikke samme lysblødningene i hjørnene som samsungen har :)

Har fått vite fra qpVisoin at det er sistegenerasjon Samsung-panel som er brukt :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fått 42" tommer i hus: QPVision 42" LCD-TV LD4280

Testet kompositt og komponent på 480i og 480p. Testet å spille med Wii, og XBOX og sett vanlige DVD filmer. Samt har jeg testet analoge kabel-tv bilder.

Jeg er kjempeimponert, og kontrastforholdene er helt ville. Skal ta noen bilder og legge de ut senere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg får ikke koblet til laptopen min med DVI til VGA (PC) kabel på PC inngangen på tv-en. Når jeg velger PC som kilde på tv-en står det ingen signal.

På laptopen søker jeg opp tv-en og velger at den skal klone bildet mitt over på tv-en.

Kabelen tok jeg fra en vanlig LCD skjerm.

Er det kabelen det er noe galt med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...