1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 er det mulig å fa tak i dette tastaturet enda ? jeg har et slikt. men det er snakk om at tastaturet er ca 17 år gammelt. og det er helt utslitt. er skrevet noe sinnsykt med det. og det er helt sykt bra å skrive med etter urln så skal det være et logitech tastatur. jeg bare liksom MÅ ha det. det er det beste tastature jeg ever har hatt det fulgte med den gamle rec pcn pappa hadde for sca 4 år siden da den havna på dynga. så tok jeg det siden det var så deilig å skrive med dette tastaturet. under tastaturet står det: MODEL NO.:SK-2500 FCC ID: Gyur40sk p/n: kk2500wa2n s/n: c9812047958 Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hmm... dette lignet noe veldig på et tastatur jeg har liggende ett eller annet sted. Men det er i såfall trådløst, og det er vel neppe det du skal ha... ettersom det er 17 år gammelt? Lenke til kommentar
mardal19 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Brukte cirka 10 sec på å finne disse to på Ebay SK-2500 SK-2500 Håper et var litt til hjelp ihvertfall Lenke til kommentar
mardal19 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 By the way, for 17 år siden var det vell snakk om Windows 3.11 som opperativsystem, og stiller meg ganske tvilsom til at et tastatur fra den epoken ville ha "soft keys" der du vil kunne stille lydnivå pluss diverse. Rett meg gjerne viss jeg har feil. Men viss du sier feks 10 år siden, så er vi nokk nærmere Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 pappa har hatt det siden sin første pc i 1990. såh... ^^ jeg tenkte om det maybe var mulig å få tak i det fra en norsk butikk... men blir det ebay så blir det det. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 jeg fant tastatur som lignet ganske likt http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=520338 hvis man blar helt nederst på siden og teller oppover fra nederst til det 4. eller skal jeg si det 4 nederste tastaturet til 28 kr. så er ikke det så ulikt da Lenke til kommentar
ssid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hepp Med den fcc id som står under tatstaturet ditt så viser det seg at det er SiliTek som har produsert det. Og følgende navn skal være SiliTek/Logitech SK-2500 produset i 1997. Sjekkket litt rund og fant det til salgs hos Linnerud Data for 238 kr Vet ikke om butikken er oppe å går men det er verd et forsøk. Endret 9. september 2007 av ssid Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 godt mulig. men takk. skal sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå