Mr. Ty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei, jeg klarte da å ødelegge skjermen på mobilen min i dag, av denne grunn Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre? har ikke forsikring på den eller noe Her er bilde av mobilen: Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Heisann! Dette har skjedd med mine telefoner også et par ganger oppover tiden. Det jeg anbefaler deg å gjøre er å skifte L-CD Display selv! handle deg skjerm enten på QXL , eller på EBAY . Dette er faktisk lærerikt, og ganske enkelt! HER har du en detaljert video om hvordan du åpner opp din Nokia N73. Spør gjerne om det er noe du lurer på! Håper dette svare hjelper deg ut av din fortvilelse PS: du kan selvsagt også lever inn telefonen til reparasjon, men da blir det ganske sikkert MYE dyrere. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Takk jaapden! Det skal jeg prøve Bestiller L-CD display i morgen! Poster i denne topicen hvis jeg får problemer med noe.. Heldigvis har jeg en annen mobil jeg kan bruke i mellomtiden Takk igjen Lenke til kommentar
_tornerose_ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Her fant jeg info ja!! Mista n73 rett i flisgulvet i dag her..halve skjermen borte. Enkelt å lese mld gitt.. *argh* Lenke til kommentar
_tornerose_ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Takk jaapden! Det skal jeg prøve Bestiller L-CD display i morgen!Poster i denne topicen hvis jeg får problemer med noe.. Heldigvis har jeg en annen mobil jeg kan bruke i mellomtiden Takk igjen Har du gjort det forresten, gikk det greit? Ser noen er billigere enn andre, er det bare ev. verktøy som er forskjell her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå