Gå til innhold

WarHawk - Bare problemer

Misoxeny

Anbefalte innlegg

Warhawk i seg selv er et kongespill, men dette onlinegreiene er jo bare et helvetes kaos.

Når jeg får opp listen over servere, er det mange blå servere (offisielle?), disse får jeg ALLTID opp at er full selvom det står 24/32 osv. Så er det dette med ranked servers. De eneste ranka serverne er de blå + et par andre, som er umulige å joine. Jeg har merket dette lille ikonet ved siden av serverne som er enten en mann eller en bein strek. De med en mann går fint an, men de er ALDRI ranked.. disse med en strek er ofte ranke ranked, men får ALDRI til å joine. Altså, blå servere og de med en strek foran navnet er ranked og jeg kan ikke joine dem, mens de som ikke er ranked som har en mann foran, funker. Hva faen, jeg vil jo få poeng når jeg spiller.. Halvferdig spill spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

helt enig samme problemet selv..

Et annet problem for de som er et par tre stk. som ønsker og spille sammen ikke får gjort det for det er jo altid fullt.. håper de fikser dette bedre etter hvert ..

Burde hatt en party funk. som de har på rfom . :mad:

Lenke til kommentar
helt enig samme problemet selv..

Et annet problem for de som er et par tre stk. som ønsker og  spille sammen ikke får gjort det for det er jo altid fullt.. håper de fikser dette bedre etter hvert ..

Burde hatt en party funk. som de har på rfom .  :mad:

9455478[/snapback]

Man kan jo sette opp egen server om man er flere som ønsker å spille sammen ...

Lenke til kommentar
Kjør en Network Connection Test og sjekk at du ikke har NAT Type 3 for det funker IKKE online på noen PS3 spill, du vil oppleve diverse problemer som at enkelte servere blir umulig å joine. Jeg går rett inn på Ranked servere uten problemer med Type 2.

9456875[/snapback]

Har NAT2 på ps3'en min(trådløst) og har ingen problemer med online på ps3. Heller ikke på Warhawk.

Lenke til kommentar

NAT2, trådløst her også. Eneste problemet jeg har er at hver gang jeg går inn for å spille så er det ingen fra "Gamer.no klanen" inne. :) I går tenkte jeg at litt sent en lørdagskveld må det vel være flust av folk inne - neeeeeeeeeeeeida... Hva er det med "dere" - til sengs tidlig eller? ;)

Lenke til kommentar
NAT2, trådløst her også. Eneste problemet jeg har er at hver gang jeg går inn for å spille så er det ingen fra "Gamer.no klanen" inne. :) I går tenkte jeg at litt sent en lørdagskveld må det vel være flust av folk inne - neeeeeeeeeeeeida... Hva er det med "dere" - til sengs tidlig eller? ;)

9457117[/snapback]

:dribble: Barn legger seg tidlig vet du :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg kom ikke inn i det hele tatt før, allt var fullt, uansett.

Forsøkte og å sette opp port forwarding på de aktuelle portene som brukes. Uten hell.

Måtte koble om på ruteren og kjøre den som switch i steden, og da gikk det som smurt. Sliter litt på de blå serverene iallefall, men får no spilt iallefall :)

Hadde NAT type 2 på ruteren. En Zyxel P-320W

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...