Misoxeny Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Warhawk i seg selv er et kongespill, men dette onlinegreiene er jo bare et helvetes kaos. Når jeg får opp listen over servere, er det mange blå servere (offisielle?), disse får jeg ALLTID opp at er full selvom det står 24/32 osv. Så er det dette med ranked servers. De eneste ranka serverne er de blå + et par andre, som er umulige å joine. Jeg har merket dette lille ikonet ved siden av serverne som er enten en mann eller en bein strek. De med en mann går fint an, men de er ALDRI ranked.. disse med en strek er ofte ranke ranked, men får ALDRI til å joine. Altså, blå servere og de med en strek foran navnet er ranked og jeg kan ikke joine dem, mens de som ikke er ranked som har en mann foran, funker. Hva faen, jeg vil jo få poeng når jeg spiller.. Halvferdig spill spør du meg. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 kom inn uten problem i sted jeg.. er litt opp og ned.. men de følger sikkert med og adder flere ranked servers etterhvert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette som omtales i førstepost blei vel fikset no nylig ved ein kritisk oppdatering? Har ikkje vert innom spillet noe særlig etter at COD4 betar kom Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bare husk å join en server som har mer enn 4 ledige plasser, så pleier man å komme inn Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 helt enig samme problemet selv.. Et annet problem for de som er et par tre stk. som ønsker og spille sammen ikke får gjort det for det er jo altid fullt.. håper de fikser dette bedre etter hvert .. Burde hatt en party funk. som de har på rfom . Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 helt enig samme problemet selv.. Et annet problem for de som er et par tre stk. som ønsker og spille sammen ikke får gjort det for det er jo altid fullt.. håper de fikser dette bedre etter hvert .. Burde hatt en party funk. som de har på rfom . 9455478[/snapback] Man kan jo sette opp egen server om man er flere som ønsker å spille sammen ... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Prøvde å komme inn på de blå serverne igår uten å lykkes. Litt irriterende, håper de fikser det snart. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kjør en Network Connection Test og sjekk at du ikke har NAT Type 3 for det funker IKKE online på noen PS3 spill, du vil oppleve diverse problemer som at enkelte servere blir umulig å joine. Jeg går rett inn på Ranked servere uten problemer med Type 2. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har gjort det, har Nat 2..så da burde det jo egentlig gå greit. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kjør en Network Connection Test og sjekk at du ikke har NAT Type 3 for det funker IKKE online på noen PS3 spill, du vil oppleve diverse problemer som at enkelte servere blir umulig å joine. Jeg går rett inn på Ranked servere uten problemer med Type 2. 9456875[/snapback] Har NAT2 på ps3'en min(trådløst) og har ingen problemer med online på ps3. Heller ikke på Warhawk. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 NAT2, trådløst her også. Eneste problemet jeg har er at hver gang jeg går inn for å spille så er det ingen fra "Gamer.no klanen" inne. I går tenkte jeg at litt sent en lørdagskveld må det vel være flust av folk inne - neeeeeeeeeeeeida... Hva er det med "dere" - til sengs tidlig eller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 For egen del så har eg ikkje vert aktiv i WH siden COD4 BETA sneik seg inn på 360`en Og det må da vere ein gyldig grunn Skal se om eg får herjet litt i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Spilte igår jeg, og bebeluluv hovra (harva?) over meg i går også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ^^, syns det er gøy å spille på de "offisielle" serverne da det kommer sånn anbefalt til og bli masse rart hele tiden, føler meg litt pro ^^ NOT! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 NAT2, trådløst her også. Eneste problemet jeg har er at hver gang jeg går inn for å spille så er det ingen fra "Gamer.no klanen" inne. I går tenkte jeg at litt sent en lørdagskveld må det vel være flust av folk inne - neeeeeeeeeeeeida... Hva er det med "dere" - til sengs tidlig eller? 9457117[/snapback] Barn legger seg tidlig vet du Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Veldig humpete connection hos meg ass... Men når det funket er det bare dritt digg:) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 De siste dagene har det gått fint, men idag har det vært et mareritt å komme seg innpå en server. Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg kom ikke inn i det hele tatt før, allt var fullt, uansett. Forsøkte og å sette opp port forwarding på de aktuelle portene som brukes. Uten hell. Måtte koble om på ruteren og kjøre den som switch i steden, og da gikk det som smurt. Sliter litt på de blå serverene iallefall, men får no spilt iallefall Hadde NAT type 2 på ruteren. En Zyxel P-320W Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ey,hvordan kan man søke seg frem til servere? Så man slipper å lete etter serveren "Gamer.no". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå