knokle_85 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 På hardisken min har har jeg en partisjon med all kapasiteten på, er det nå mulig for meg å opprette en en ny partisjon på den jeg har fra før? Jeg kjører Win2k på maskinen.... Lenke til kommentar
Anborn Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Last ned partition magic fra denne linken. http://download.gotonet.com.cn/pub/win_dis...itionMagic7.zip Du må resize c: slik at du får plass til å opprette en extended disk, hvor du igjen må opprette en faktisk disk. Bruker partition magic selv å syns det er topp. Lett å forstå. Vær oppmerksom på at alt du har på disken din kan forsvinne hvis du klabber det til... Lykke til! Anborn Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kopiert fra et annet innlegg jeg nettopp skrev: (dette funker ikke hvis du skal bruke partisjonene til OS) Lag mapper på disken, slik som du hadde planer om å partisjonere harddisken din. (en partisjon for musikk, en for film, en for bilder osv f.eks) Åpne en dos prompt. (win+r -> CMD) skriv: subst bokstav sti-til-mappen Eksempel: subst F: C:Musikk Når du åpner min datamaskin nå, er det kommet en ny "partisjon" med navnet Musikk, og bokstaven F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå