wan Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Nei, jeg har ADSL fra Eidsiva bredbåndJa vurderer sterkt ny router nå jeg også 9467697[/snapback] Har du forsøkt å sette kabelen i en av ethernet-portene? Jeg gjorde det her nå og forbindelsen er det fremdeles liv i (overraskende nok). Jeg vet dog ikke hva som er ulempene/fordelene ved å koble på denne måten. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Seff, ruteren kan ha tatt kvelden. Og resat ruteren har du også prøvd? Lenke til kommentar
wan Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Seff, ruteren kan ha tatt kvelden. Og resat ruteren har du også prøvd? 9467760[/snapback] Jeg har oppgradert firmware og resatt routeren til fabrikkinnstillingene opptil flere ganger. Er det mulig å få en rask anbefaling til router da dette ser ut til å være eneste løsning. Får ikke kontakt med routeren, det er vel fordi jeg går via ethernet-porten. Er dette en ok løsning? Endret 10. september 2007 av wan Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nei, jeg har ADSL fra Eidsiva bredbåndJa vurderer sterkt ny router nå jeg også 9467697[/snapback] Har du forsøkt å sette kabelen i en av ethernet-portene? Jeg gjorde det her nå og forbindelsen er det fremdeles liv i (overraskende nok). Jeg vet dog ikke hva som er ulempene/fordelene ved å koble på denne måten. 9467747[/snapback] Om det funker så skal du vel ikke klage Jeg har selv oppringt adsl( husker ikke hva det het ppoe elns) så funker nok ikke for meg men... Lenke til kommentar
wan Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Mon tro om dette er det samme som å være direktekoblet, fordi det oppnås ikke kontakt med routeren. Jeg er veldig fristet til å bestille D-Link Extreme N Wireless Gigabit Router, draft-802.11n. Kjipt er det dog dersom det ikke er routeren som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå