daruu Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har en bærbar pc som sårt trenger en formatering, men det som er litt tricky er at cd'rom stasjonen på denne ikke virker.... Så mitt spørsmål er da om det går ann å formatere samt legge inn xp på nytt uten bruk av cd rom? -Daruu Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du kan kjøpe et adaper til disken slik at du kan sette den i en vanlig PC. Så må du kopiere CD'en inn på disken slik som beskrevet her (har ikke forsøkt selv): http://paulski.com/zpages.php?id=1711 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 hmm... Det hørtes tungvint ut Da tror jeg det blir lettere å skaffe meg (låne) en usb cdrom stasjon Men takk for svar Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 lån en cd/dvd rom hos noen da ? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Jo det går jo ann, men der vel som regel anna kontakt på laptop enn på stasjonær pc om jeg ikke tar helt feil..? Tar gjerne imot flere gode forslag Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 er det laptop ? det hare du ikke informert noe om... det er jo dvd rom på alle pcer nå tildags ? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 er det laptop ? det hare du ikke informert noe om... det er jo dvd rom på alle pcer nå tildags ? 9454514[/snapback] Hva med å lese førsteposten før du svarer? Det står da helt klart at det er en bærbar pc han skal legge xp inn på og at cd-romen ikke funker. Jeg vil tro at det letteste for trådstarter er å låne en usb-cdrom slik han selv foreslo eller rett og slett kjøpe ny dvdrom til laptopen. Det finnes også løsninger der man kan installere over nettverk, men jeg tror det blir vanskeligere enn å bare låne noe lett utstyr en kveld. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg får vel forsøke å få lånt meg no utstyr ja Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå