JFM Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 HEI en venn av meg sliter med routeren sin. det er en D-link dir 655. han mener selv at branmuren blokerer han fra å få kontakt med oss andre. problemet er at han ikke vet hvordan man skrur av brannmuren. kan noen være så snil å skrive punktvis hvordan han gjør det? TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har denne ruteren selv, alt fungerer for meg helt perfekt. Hva slags program er det dere prøver å få kontakt igjennom? Sjekk om dere må forwarde noen porter for at programmet skal få tilgang til internett. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) er snakk om warcraft 3 frozen throne tror jeg/kompisen min må forwarde port 6112. stemmer det? kan noen skrive ned pungtvis hvordan dette gjøres? Endret 8. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du får gå inn på portforward.com der står det oppskrift for routeren og WC3. http://www.portforward.com/english/routers...arcraft_III.htm Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Du får gå inn på portforward.com der står det oppskrift for routeren og WC3.http://www.portforward.com/english/routers...arcraft_III.htm 9454471[/snapback] få ikke prøv i dag. men i morgen skal vennen min teste, sier han Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 kom til å tenke på noe. jeg har ikke forwardet noen porter på min router. og hos meg funker WC3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har du sjekket om Windows sin brannmur blokkerer Warcraft 3? Legg hele .exe-filen inn i unntak, og prøv. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Har du sjekket om Windows sin brannmur blokkerer Warcraft 3? Legg hele .exe-filen inn i unntak, og prøv. 9456259[/snapback] det har jeg prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå