Steinar Wilhelmsen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hadde for et par år siden et program som forandret størrelsen på digitale bilder til de mest vanlige fotopapirstørrelsene. Fikk opp en ramme som man kunne flytte slik man ønsket bildet beskjært. Dette var et gratisprogram som jeg mener jeg fant linken til på dette forumet, men finner den ikke nå. Noen som har et godt tips? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tja, jeg innstallerte nettopp et program til «fatter'n» som iallfall han likte godt. Der lå det inn en del standard-mål med tanke på beskjæring til 10x15 cm osv. Dette var et gratisprogram fra Google. Lenke: Picasa Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Tja, jeg innstallerte nettopp et program til «fatter'n» som iallfall han likte godt. Der lå det inn en del standard-mål med tanke på beskjæring til 10x15 cm osv. Dette var et gratisprogram fra Google. Lenke: Picasa 9454685[/snapback] Uten tvil den enkleste løsningen på ditt problem. Endret 9. september 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå