Fear the Scare Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei, jeg syns staadig mer at xboxen min blir merkligere og merkligere, Nå fortiden eller det jeg har oppdaget er at konsollen min plutslig slår seg på uten grunn , og jeg får ikke funnet ut hvorfor den er slik.. Er det noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har du mindre barn i familen? I såfall kan noen klåfringra unger raskt kommer til å slå på konsollen via Guide knappen på kontrollen Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 dra stikkkontakten din lengre inn? eller blås i stikkkontakten Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Har du mindre barn i familen? I såfall kan noen klåfringra unger raskt kommer til å slå på konsollen via Guide knappen på kontrollen 9454008[/snapback] ehh, jeg er ungen selv:P, ..., og nei jeg vil helst ikke blåse på stikk kontakten, det har skjedd værre ting ved blåsing på stikk kontakten Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har du mindre barn i familen? I såfall kan noen klåfringra unger raskt kommer til å slå på konsollen via Guide knappen på kontrollen 9454008[/snapback] ehh, jeg er ungen selv:P, ..., og nei jeg vil helst ikke blåse på stikk kontakten, det har skjedd værre ting ved blåsing på stikk kontakten 9454610[/snapback] Fortell? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Med blåsing i stikk kontakt?, vis det så har jeg lett får å spyytte samtidig, av en rar grunn, men jeg har blåst i en del ting som gikk til "kaputt" når jeg prvøde, f.eks. blåste av støv i mobil høytaleren som gjørde vondt værre.. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Med blåsing i stikk kontakt?, vis det så har jeg lett får å spyytte samtidig, av en rar grunn, men jeg har blåst i en del ting som gikk til "kaputt" når jeg prvøde, f.eks. blåste av støv i mobil høytaleren som gjørde vondt værre.. 9454643[/snapback] ehh. mulig det er litt sent på kvelden her, men du har prøvd å "blåse" på "stikkontakten" din? og da gikk den "kaputt"? Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, jeg syns staadig mer at xboxen min blir merkligere og merkligere,Nå fortiden eller det jeg har oppdaget er at konsollen min plutslig slår seg på uten grunn , og jeg får ikke funnet ut hvorfor den er slik.. Er det noen som har hatt samme problem? 9453932[/snapback] Var en som hadde samme problemet men han fant ut at årsaken var et ratt til 360 som stod på i naborommet. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg tror ikke på deg. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Moro... Vil tro at problemet er pga ratt... Eller! at noen kødder med deg! Med programmerbar fjernkontroll kan du slå av 360`en... Endret 9. september 2007 av Clausn Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Men jeg har jo en teori da; dette skjer på natten, det kan hende at jeg slår den på i søvne, men jeg er 101% sikker på at det er noe galt, fordi jeg har vært våken engang da den plutslig slo seg på.. det har skjedd 2ganger ved at jeg har vært våken.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Merkelig hendelse som skjedde i dag og som har skjedd noen få ganger før; brodern slo på 360'n, den lyste grønt og tv'en sto på, men skjermen var svart.. Ventet litt til, skjedde fremdeles ingenting, slo den av og så på igjen, da kom plutselig den velkjente introanimasjonen.. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har et stereoanlegg som slår seg på av seg selv når jeg tenner eller slukker taklyset :!: Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Merkelig hendelse som skjedde i dag og som har skjedd noen få ganger før; brodern slo på 360'n, den lyste grønt og tv'en sto på, men skjermen var svart.. Ventet litt til, skjedde fremdeles ingenting, slo den av og så på igjen, da kom plutselig den velkjente introanimasjonen.. dontgetit.gif Dette skjedde med min 360 i lang tid, før den endelig tok kvelden med rrod Enkelte ganger kom det opp feilkode E74, men de fleste gangene var skjermen bare svart og jeg måtte starte den en gang til for at den skulle fungere. Feilkode E74 er forøvrig følgende: E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU. Arlendius Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Automatisk download på xbox 360 arcade i tillegg til at du har satt på innstillingen for å laste ned ting selv om xbox 360 er av ? Vet ikke om dette får den til å skru seg p♪ av seg selv men jeg vet den ikke slår seg av før den er ferdig med nedlastingene når du benytter denne funksjonen... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har et stereoanlegg som slår seg på av seg selv når jeg tenner eller slukker taklyset :!: 9462449[/snapback] Tenkt på at kanskje det stereoanlegget bruker samme kurs som taklyset ditt og du bare slår av og på strømmen? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har et stereoanlegg som slår seg på av seg selv når jeg tenner eller slukker taklyset :!: 9462449[/snapback] Tenkt på at kanskje det stereoanlegget bruker samme kurs som taklyset ditt og du bare slår av og på strømmen? 9464041[/snapback] Nei det er stereoen som er omfintlig for gamle elektriske anlegg. Det elektriske anlegget i bygget her er fra før krigen. Dessuten så har jeg et rødt lys i stereoen selv om den er avslått. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 du skruer den på i søvne er fullt mulig (sett dokumentaren "sex i søvne ) Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Ble vist ein dobbel post dette . Kan noen slette dette inlegget ? Endret 11. september 2007 av albions Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg har et stereoanlegg som slår seg på av seg selv når jeg tenner eller slukker taklyset :!: 9462449[/snapback] Tenkt på at kanskje det stereoanlegget bruker samme kurs som taklyset ditt og du bare slår av og på strømmen? 9464041[/snapback] Da må det ha vert ein full elektrikker som har vert på ferde. Man har jo ikkje bryter på ein stikk kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå