Paulex Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei, jeg har en bærbar i Asus Notebook f5 serien. Det følgte med en 60 gigabyte harddisk. Speccs: Intel Celeron CPU [email protected] ATI Radeon Xpress 1100 1.4 gigabyte RAM Vista Home Basic. Hva er veiledene pris på dette oppsettet? Denne hadde innkjøpspris på 7600 kroner. Noe som jeg aner er en smule for mye. Håper på noen svar Endret 8. september 2007 av Paulex Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Shameless bump. I dette tilfellet har en jeg kjenner blitt tilbudt "innkjøpspris" for noe jeg tviler på kan ha kostet så mye i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hei, jeg har en bærbar i Asus Notebook f5 serien.Det følgte med en 60 gigabyte harddisk. Speccs: Intel Celeron CPU [email protected] ATI Radeon Xpress 1100 1.4 gigabyte RAM Vista Home Basic. Hva er veiledene pris på dette oppsettet? Denne hadde innkjøpspris på 7600 kroner. Noe som jeg aner er en smule for mye. Håper på noen svar 9453908[/snapback] Den kan da umulig være verdt mer enn ca 5000,-. Det er jo noe av det svakeste du får i dag. Finner ikke noe i farten som matcher eksakt, men du kan jo bruke denne list som utgangspunkt ved å begynne å sammenligne med de billigste maskinene: Prisguide I alle tilfelle er en innkjøpspris for denne på 7600,- hinsides all fornuft. Og det ville vært nestes like galt om 7600,- var veiledende utsalgspris. Olav EDIT: Er vel mer eller mindre denne det er snakk om: Asus Bortsett fra at denne har litt mindre ram enn du oppgir (er det noen som kommer med 1,4 gig ram da??). Oppgradering til 1,5 gig ram vil koste ca 500 kr. Endret 9. september 2007 av olav1974 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) De hundre Mb'ene som forsvant fra RAM'en har det integrerte skjermkortet stjålet, så det er nok den! edit: Opps.. leste litt feil jeg.. trodde det var 1,5 GB, ikke 512.. O_o Endret 9. september 2007 av nikossr Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ja, var temmelig sikker på dette selv. Er ikke min data, og var rimelig sikker på at X hadde blitt lurt. Sålenge X fikk en innsider til å kjøpe dataen for "innkjøpspris" og det kostet dem 7600. Batteritiden er på 2 timer i tillegg, noe som er knapt nok for en student. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå