Ducki Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei! Kompisen min har vært og fått formatert PC-en sin hos Elkjøp der han kjøpte den. Når han prøver å avinstalere eller instalere noe får han opp. Vil helst slippe å kontakte brukerstøtte så derfor spør jeg her først. - Takk på forhånd Endret 8. september 2007 av Ducki Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hva har han prøvd å avinstallere da ? Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 hva har han prøvd å avinstallere da ? 9453998[/snapback] Steam o.l Uansett program går det ikke. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 windows xp pro sp2 ? mulig det er noe form for sperre de har satt på da ? :S hvorfor ikke formatere selv ? Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 windows xp pro sp2 ? mulig det er noe form for sperre de har satt på da ? :S hvorfor ikke formatere selv ? 9454157[/snapback] Home Ed. SP2 Neppe, det står jo at det er en feil med Windows instaler. Vet ikke. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 home ed ;// hmm jeg vet ikke helt. ble litt skeptisk jeg.. håper noen andre kan svare på det. jeg må tenke og google litt jeg først. Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 home ed ;// hmm jeg vet ikke helt. ble litt skeptisk jeg.. håper noen andre kan svare på det. jeg må tenke og google litt jeg først. 9454278[/snapback] Okei, takk på forhånd om du finner noen svar da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå