heanriik Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei har laget et oppsett som jeg vil dere her på forumet skal ta en titt på . fordi jeg bare har litt peiling på data så spør jeg dere her på forumet , er dette oppsettet bra ? : http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...86-E3C2453BB2DB Si din mening om dette oppsettet mvh henrik høgås. Endret 8. september 2007 av heanriik Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nnnnnja... Sett sammen en pc på prisguide.no og gå for den beste butikken av de billigste der. Kan ikke fatte at noen syns komplett er bedre enn andre. Kabinettet har jeg ikke sett noen tester av, og merket er fremmed, og minnet er av godt merke men som sagt. Sett sammen det du trenger på prisguide.no, så er det mulig å spare penger, eventuellt gi noen råd som ikke er betinget av butikk. Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Nnnnnja...Sett sammen en pc på prisguide.no og gå for den beste butikken av de billigste der. Kan ikke fatte at noen syns komplett er bedre enn andre. Kabinettet har jeg ikke sett noen tester av, og merket er fremmed, og minnet er av godt merke men som sagt. Sett sammen det du trenger på prisguide.no, så er det mulig å spare penger, eventuellt gi noen råd som ikke er betinget av butikk. 9453789[/snapback] men hvis jeg setter opp en pc på prisguide så må jeg betale frakt fra evt 4-5 forskjellige steder.+ at komplett har en veldig god service. Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det står ingen steder at komplett har bedre service enn andre steder, hvis ikke du jobber der da. Og når det gjelder prisguide betyr ikke alle prisene at man må handle på alle steder som kommer opp men at de som leverer alt innen rimelig tid er best, se lengre ned på siden. Og komplett er DYRT, lær deg prisguide. Uansett er prisguide det som er anbefalt for å lete etter produkter her på forumet, nettopp fordi det sier prisen til alle nettbutikkene , og sammensetningen av de prisene kan gjøre at man sparer tusner. Men det er opp til deg. Uansett er prisguide en god måte å få oversikt over komponenter. Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Det står ingen steder at komplett har bedre service enn andre steder, hvis ikke du jobber der da. Og når det gjelder prisguide betyr ikke alle prisene at man må handle på alle steder som kommer opp men at de som leverer alt innen rimelig tid er best, se lengre ned på siden. Og komplett er DYRT, lær deg prisguide. Uansett er prisguide det som er anbefalt for å lete etter produkter her på forumet, nettopp fordi det sier prisen til alle nettbutikkene , og sammensetningen av de prisene kan gjøre at man sparer tusner. Men det er opp til deg. Uansett er prisguide en god måte å få oversikt over komponenter. 9453889[/snapback] ' okei . men jeg hadde en kompis som hadde bestilt fra komplett for 2 år siden , han fikk feil med cpuen og hovedkortet nå . og han sendte det inn og fikk ny cpu og hovedkort tilbake .. + at han fikk penger for de fant ikke noe som hadde samme pris for cpu som han betalte for 2 år siden.. Lenke til kommentar
slurp Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Må pirke på en ting!! Du burde kjøpe den nyeste G5 musta, og SteelPad Headset. Bruker det selv, og det er veldig bra! Men også musematta funker, men den blir fort skitten! Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Må pirke på en ting!! Du burde kjøpe den nyeste G5 musta, og SteelPad Headset. Bruker det selv, og det er veldig bra! Men også musematta funker, men den blir fort skitten! 9453918[/snapback] hehe. har G5 selv men musematta og headsettet og musa skal min bror ha .. hehe .. Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg så etter en bra mus forleden og jeg kjøpte MX518. Den er langt bedre en G5, selv om det ikke er laser og har 200 dpb(whatever) mindre enn laser musen. Har testet den på Bioshock og BF2. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kanskje OT, men jeg har hatt G5 og har nå 2007 Edition av G5 og den har fikset alle feilene til G5. Tilfelle ett eller annet, rart, no. Da vet du det Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nnnnnjaaa... Lasermus ligger på 20.000 over optical sine 18.000, men for meg betydde det mye at 518 var lettere og hadde to knapper på høyre tommel. Dessuten føles den bedre i hånden, noe 200 fpdsg'whateva ikke kan måles imot. Har testet musen mot både bf2 og bioshock uten å merke noen form for lag, så derfor anbefaler jeg den, og det kan nevnes at jeg spiller på 1900x1400. Lett gamermus all around! Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nei nei og atter nei....ikke bytt musa til g5.....mx518 eier! men ville muligens søkt i prisguiden, da hadde du muligens fått råd til å kjøpe 2 GTS kort..... Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nei nei og atter nei....ikke bytt musa til g5.....mx518 eier!men ville muligens søkt i prisguiden, da hadde du muligens fått råd til å kjøpe 2 GTS kort..... 9454431[/snapback] 2 gts kort for prisforskjellen på en mus? mx518 er best, men kom ann! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Ikke kjøp Hiper Type-R 580 Watts PSU, - du finner en lang tråd om problemer med denne. Jeg har selv en Hiper Type-R 530 Watt, og selv om den ikke viser samme svakhetstegn er den på vei til å byttes, primært fordi den gir for lav volt på 12V. Jeg kjøpte min fordi jeg har glimrende erfaring med den 525 Watts Hiper PSU-en som står i min over 3 år gamle server, den er meget bra. Men det ser ut som de har mistet en del av kvaliteten. Corsair HX520W er et meget godt alternativ. Selv om den er spesifisert med mindre Watt, yter den minst like mye. Jeg ville også heller valgt Crucial BallistiX 6400 minnebrikker. Corsair brikkene er ikke dårlige, men noen Asus HK er ikke glad i disse. Og så kjøper du deg en SATA brenner i stedet for IDE. Anbefaler også å bruke prisguiden, Komplett er ikke en klasse over de andre (for øyeblikket er de to/tre klasser under grunnet problemer med leveringstid). Avhengig av oppsett, kan man faktisk spare en høvding etter frakt selv om man kjøper to steder. Endret 8. september 2007 av Bolson Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hør på Bolson! Crucial Ballistix 6400 ram, Corsair 620w psu Men jeg regner med at gigabyte-kortene takle dine psu problemer raskt og problem-fritt. Tested on: Dj Icey: Automatic Static Endret 8. september 2007 av Mr_Motsatt Lenke til kommentar
slurp Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nnnnnjaaa... Lasermus ligger på 20.000 over optical sine 18.000, men for meg betydde det mye at 518 var lettere og hadde to knapper på høyre tommel. Dessuten føles den bedre i hånden, noe 200 fpdsg'whateva ikke kan måles imot. Har testet musen mot både bf2 og bioshock uten å merke noen form for lag, så derfor anbefaler jeg den, og det kan nevnes at jeg spiller på 1900x1400. Lett gamermus all around! 9454320[/snapback] G5 musa kan man velge vekt på da, det er en kjempe stor forskjell.... Man får med en boks med lådd, låddene er på 4,7 og 1,7 g.... VELDIG bra mus!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå