Tr0buff Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei. Jeg har en 150cc ATV, og lurer på om noen vet om en plass der dem selger billigt stasjs stuff til MC/BIL/ATV Har lyst på f.eks blå led-lys, eller ornajse LED lys som blinker ? =) Trenger også en "lyskaster" i front, fordi de lysa som er på ATV'en, lyser rett ned i bakken .. Har prøvd å løfte dem opp, men det funka ikke .. Så jeg trenger f.eks et "tåkelys" i front ;D Noen som vet om et billigt ? ATV'en er IKKE veg-registrert. Takker for serriøse svar Endret 8. september 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 www.microplex.no er en bra side Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Den siden var vell mer for innendørs-bruk .. Jeg skal bruke det ute ! Link til flere BILLIGE sider? Endret 9. september 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 de funker fint ute jeg har kjørt med pc lys lenge Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Okej ;D Takk for svar Men har vi andre sider ? Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg skal nå bestille desse produktene: - http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBCCRGB30&mcat=c60 - http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBCCBK&mcat=c242 - http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...XT130&mcat=c242 Tror du de vill tåle vann ? Den boksen, skal nokk ligge tørt ved batteriet.. Men den skjøyte ledningen, og lysene, tåler de å ligge ute og få litt vatn på seg? De vill jo være der når jeg spyler/vasker ATV'en.. - Og forresten, hvordan blir det nor jeg skal få strøm på sakene? Er jo ikke like koblinger på ATV batteriet, som dette lyset.. ? - Er det ulåvligt og ha slike lys på en ATV ? Kan man få bot ? Jeg kjører på privat veg, utpå bakken til onkel, eller en grusveg mellom Onkel og Farmor .. - Vet dere om en plass, der de selger billige blinkende små lys? =) Var et på microplex, men litt dyrt, hehe Endret 9. september 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 pakk inn skøyteendene og hele inverteren med store krympestrømper så slipper du at du får vann inni.. har ikke testet om katodene tåler vann men om du gjør en bra jobb med krympestrømpene skal det gå fint.. inverteren trenger 12v det er vel det det er på batteriet på ATV'en din.. er bare å skøyte ledningene, rød på rød, sort på sort, du skjønner det når du sitter med det i hendene.. det er ikke lov å ha sånne lys men om du bare kjører i gokk er det ingen som ser deg / bryr seg.. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Okei, takk !! Link til flere billige sider ? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er vel ikke helt lov, eneste lysene som er tilatt er de påkrevde lysa. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jeg kjører jo på privat veg? ;S EDIT: Post 100 Endret 10. september 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg kjører jo på privat veg? ;S EDIT: Post 100 9462914[/snapback] Loven gjelder nok desverre for private veier også. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Huff.. Bur en politimann et par meter i enden av veien.. Her har eg lagd eit kart øve kor eg kjører: kart.bmp Endret 10. september 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Dioder.no vet ikke hvor billige de er Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Ultraleds.co.uk kan muligens ha noe til ditt bruk. Tips, handler du for under 200kr slipper du toll, mva etc. Endret 11. desember 2009 av PantZman Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Biltema? De har mye til MC og ATV. www.motorscoop.no har også en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå