Gå til innhold

Tips til Konsert for en 16 årig Gutt!

LasseGL

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 16 år gammel gutt som så vanlig er på jakt etter diverse konserter jeg faktisk kan komme meg inn på, lovlig.

Har allerede bestillt billetter til muse og arcade Fire.

Men ønsker ytterliggere konserter.

Vet ikke helt hvor (altså på hvilken nettside hvor diverse konserter står, utenom rockefeller.no).

Håper noen kan tipse meg om konsert som kommer.

Hører mest på både rock og Pop, men også delvis Hip/Hop (Ikke 50 cent og "yoyo"-artister).

Band som The Libertines, Josh Rouse, Sigur Ros osv.

Bor i Lillestrøm området, så konsertene bør helst være på østlandet.

Håper på svar. (Håper også at noen kan tipse meg om noen nettsider der konserter i min sjanger står).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mötorhead skal spille den 5. Desember. Ellers kan man slippe inn på Lillehammer Classic Rock Festival med verge. Festivalen er i Mars, og Ike Turner (tror jeg) er allerede booka. I år hadde de jo bl.a. Steppenwolf.

Hamar Music Festival kunne du jo også vært på. Den var i slutten av August/starten av September, og de har klart å skaffe seg noen gode artister. Raga Rockers, Kool & The Gang og Quireboys i år. Bl.a. Dio i fjor.

Husk at du kan komme inn på ganske mange konserter med verge. :)

Lenke til kommentar
Mötorhead skal spille den 5. Desember. Ellers kan man slippe inn på Lillehammer Classic Rock Festival med verge. Festivalen er i Mars, og Ike Turner (tror jeg) er allerede booka. I år hadde de jo bl.a. Steppenwolf.

Hamar Music Festival kunne du jo også vært på. Den var i slutten av August/starten av September, og de har klart å skaffe seg noen gode artister. Raga Rockers, Kool & The Gang og Quireboys i år. Bl.a. Dio i fjor.

Husk at du kan komme inn på ganske mange konserter med verge. :)

9453906[/snapback]

crap...typisk meg....akkurat slik var det med øya-festivalen å....hehe....

når billetta ble lagt ut for salg, tenkt jeg at jeg hadde god tid, orka ikke stresse......dette var jo rett før sommerferien......så skulle jeg plutselig til syden i en uke...og innen den tiden var jo alle billetta utsolgt...nedtur.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...