Gå til innhold

LØST! (NVIDIA firewall lagde prob for utorrent)

Sindree1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, kjører xp 32bit

problemet med formatering er bare at...jeg just la inn 400gig med filmer/spill fra en ekstern harddisk :( + installerte de fleste programmer jeg trenger + brukte windows update til å updatere windows etc...kommert til å ta evigheter å gjøre det igjen :p

9453785[/snapback]

for å være helt erlig så kan jeg ikke la være å si at du må jo være idiot hviss du har en 400 eller en 500 gb disk og laget EN partisjon og installert windows på og flytte mye dritt over til den. det er sykt jort.

man lager heller en partisjon på 30-50 gb for windows og resten til noe annet.

jeg anbefaler deg å enten avinstallere alle driverne du har installert fra platen.

og bruke driverne herfra: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us

edit: IKKE installer nvidia firewall da.

9453849[/snapback]

haha, ja skjønner hva du mener, hadde en partiasjon til windows før, men synes det var plagsomt, måtte liksom installere alle programmer på andre plasser for ikke å ta opp for mye plass på windows disken osv osv.

Har et litte problem tho, etter jeg satt inn en litt gammel IDE harddisk, 200gb, har det tatt så syyykt lang til å boote opp, 4min+. Før var det 30sec. Vet du hva jeg kan gjøre for å boots opp fortere? Den er også delt opp i 2 partisjoner, hvordan får jeg den til en partisjon igjen?

Edit: OH btw, hvis du lager en partisjon til windows...kan du formatere BARE den delen av harddisken :S:S

Endret av Sindree1
Lenke til kommentar

ja du kan formatere en partisjon om gangen ja.

er det en gammel ide disk er den sikkert ganske slitt. og det er jo sata kontakter på hk.

de aller fleste som har kjøpt seg ny pc har jo SATA disker. og når det er sata og ide da blir det tregt

edit: det hjelper ikke å sende link til meg på pm om at jeg må svare deg hviss jeg ikke har svart innen 3 minutter. jeg var borte 2 minutter. var på butikken. ro deg ned sier jeg bare. man har egentlig ikke lov å mase slikt her på forumet og ikke bumpe tråden sin innen 48 timer hviss ingen har svart innen den tiden :)

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Sindree1: Hadde det ikke vært en ide og partisjonere harddisken da? Så slipper du å legge over filmene/spillene whatever på nytt igjen. Du trenger da ikke å formatere for å få bort NVIDIA Firewall. Har selv ASUS kort. A8N32SLI-Dexlue kort. Fikk også NVIDIA Firewall samtidig som jeg installerte driverne. Er veldig enkelt å fjerne det igjen.

Bare å gå til Legg til/Fjern Programmer også må du se etter NVIDIA Network eller noe sånt. Husker ikke helt ikke i farta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...