Sindree1 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Når jeg åpner uTorrent kommer det en melding: "uTorrent er ikke kompatibelt med "NVIDIA Firewall" (nvappfilter.dll) som ser ut til å være installert på datamaskinen din. Programmet inneholder alvorlige feil, og kan forårsake at uTorrent krasjer eller oppfører seg rart, inkludert men ikke begrenset til å bruke opp alt minnet og låse seg. Vennligst avinstaller det programmet hvis du opplever problemer." Akkurat dette skjer, med en gang jeg starter en torrent så låser pc'en seg og det eneste jeg kan gjøre er å reboote. Detter er jo tydelig hvis et programm som følger med NVIDIA driveren til hovedkortet. Denne pc'en er 1 dag gammel Så har just installert driverene. Finner nvappfilter.dll i system32 mappa, men finner ikke ut av hvor jeg kan avinstallere dette. Er det noen som har håntert noe lignene og kan gi meg noen tips? Takker for svar! Endret 9. september 2007 av Sindree1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 er det asus hovedkort ? jeg har asus hovedkort jeg og. du må avinstallere nvidia firewall. det hjelper. Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Ja, det er et asus hovedkort, hvor kan jeg avinstallere nvidia firewall, det jeg spørr om! pc'en er i sig btw Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) start-kontrollpanel-legg til fjernprogrammer? edit: du har ikke tenkt på en foramtering ? Endret 8. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) formatering :S:S:S når jeg just har stressa så sykt med å installere alle programmer jeg trenger :S ligger ikke på legg til fjern programmer. Endret 8. september 2007 av Sindree1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 har du nettopp formatert ? når formaterte du da ? og så brukte du platen med driverne som fulgte med ? hvilket asus hovedkort er det du har? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har akkurat samme problem. Håper noen vet. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hvilket hovedkort har dere begge to ? asus P5N-E SLI ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har Asus M2N32SLI Deluxe Sindre har Asus P5N32-E SLI Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Håper noen "eksperter" på dette området kan finne ut av dette Finner ingen ting om noe NVIDIA firewall verken når jeg installerte hovedkort drivere, eller på noen options på NVIDIA menyen. Installerte hovedkort driverene fra cd'en som fulgte med, aka de er sikkert litt gamle! Endret 8. september 2007 av Sindree1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 jeg anbefaler dere begge å formatere. og installere de driverne jeg kommer med link til nå. og IKKE bruk platen til det. kjører dere xp begge to ? Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) ja, kjører xp 32bit problemet med formatering er bare at...jeg just la inn 400gig med filmer/spill fra en ekstern harddisk + installerte de fleste programmer jeg trenger + brukte windows update til å updatere windows etc...kommert til å ta evigheter å gjøre det igjen Endret 8. september 2007 av Sindree1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 socket ? 775 på dere begge ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 HK'et hans finnes bare i 775, mitt finnes bare i AM2. Hva har socket med saken å gjøre egentlig? Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 min pc er i sig, så ja http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=21455 hålder på å lese denne nå, akkurat samme prob, kanskje jeg finner ut av noe. Vil poste progress her Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) "uninstall the nforce ethernet + nam. then install only the nforce ethernet driver" Skal prøve dette Edit: og dette "SOLUTION is to uninstall by running the NAMSetup.exe on your Installation Disk. I had such trouble reading through these posts to find the solution, I decided to post myself. I just ran this file from my Motherboard install disk: \Drivers\Chipset\32bit\XP\Ethernet\NAM\NAMSetup.exe. Choose Unistall instead of Modify/Repair. This got rid of my P2P torrent program crashing problem. Hope this helps." Endret 8. september 2007 av Sindree1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) ja, kjører xp 32bit problemet med formatering er bare at...jeg just la inn 400gig med filmer/spill fra en ekstern harddisk + installerte de fleste programmer jeg trenger + brukte windows update til å updatere windows etc...kommert til å ta evigheter å gjøre det igjen 9453785[/snapback] for å være helt erlig så kan jeg ikke la være å si at du må jo være idiot hviss du har en 400 eller en 500 gb disk og laget EN partisjon og installert windows på og flytte mye dritt over til den. det er sykt jort. man lager heller en partisjon på 30-50 gb for windows og resten til noe annet. jeg anbefaler deg å enten avinstallere alle driverne du har installert fra platen. og bruke driverne herfra: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us edit: IKKE installer nvidia firewall da. Endret 8. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 HK'et hans finnes bare i 775, mitt finnes bare i AM2.Hva har socket med saken å gjøre egentlig? 9453822[/snapback] har noe å si når du skal laste ned drivere: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-no Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) LØST! Avinstallerte bare "nam" (NVIDIA ForceWare Network Access Manager) reboota, og nå funker det å laste ned stuff, var vel den installasjonen som hadde en innebygget NVIDIA firewall som fucka opp ting Endret 8. september 2007 av Sindree1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå