Truman Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har kjøpt en Samsung SyncMaster 959NF. KONGE-skjerm, men en ting irriterer meg ganske mye.. Den lukter SVIDD! Svidd plastikk eller noe sånt.. Er dette vanlig på nye skjermer? Forsvinner det etterhvert, eller bør jeg sende den tilbake? Lenke til kommentar
Truman Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 noen som har hatt en skjerm som luktet svidd når de fikk den? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 De gassene du lukter, er normalt. Diverse komponenter blir varm, noe som medfører økt gassing. Etter en stund, så vil denne gassingen avta merkbart, men det vil alltid bli avgitt en gass. Kjenner du en lukt, så er det molekyler fra en gjenstand du lukter. Plast avgir gass, fordi den herdes, sakte men sikkert.. graden av gassing er dog forskjellig fra plast til plast. Er denne gassen sunn for deg ? Nei.. har vært endel skriverier i media pga gassen som kommer fra plast som omgir monitor, etc.. er ikke heldig å sniffe på dette i lengden. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det pleier å gå over på et par uker, men det er neppe særlig sunt så lenge det varer. Når skjermer blir riktig gamle kan de begynne å lukte igjen, av støv og diverse som har samlet seg inni dem opp igjennom årene. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 I dag fikk jeg den lukten i hele rommet. Lukter liksom pc... Skjønner ikke hvor den kommer fra men det lukter skikkelig ille Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hadde også en grusom lukt på rommet i dag :-? . Men jeg har vært plaget med magen :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå